Industry Wire

Geplaatst door Marcommit

TOPdesk start samenwerking met Marcommit om naamsbekendheid te vergroten

Baarn – TOPdesk, internationale Enterprise Service Management (ESM-)leverancier, kiest PR- en contentmarketingbureau Marcommit voor het uitbouwen van de naamsbekendheid. Het belangrijkste doel van de samenwerking is om TOPdesk te positioneren als dé innovatieve en betrouwbare partner voor customer excellence. Marcommit is verantwoordelijk voor zowel het strategische als uitvoerende deel van een geïntegreerde PR-aanpak.

Het Nederlandse bedrijf TOPdesk helpt sinds 1993 organisaties bij het verbeteren van hun dienstverlening. De ESM-software zorgt ervoor dat serviceteams hun krachten bundelen en aanvragen verwerkt worden vanaf één platform. Door het implementeren van een gestroomlijnde klantondersteuning in een organisatie wordt communicatie onderling bevordert en worden problemen sneller opgelost, wat resulteert in een hogere klanttevredenheid.

Jasmijn Moerman, marketing- en communicatiecoördinator bij TOPdesk: “TOPdesk is een internationaal softwarebedrijf met Nederlandse roots. De oprichters Frank Droogsma en Wolter Smit zijn nog steeds betrokken bij de organisatie. Ruim 25 jaar geleden zijn we begonnen met een eenvoudige ticketingtool voor IT-helpdesks. Vandaag ontwikkelen we nog steeds fantastische software voor ESM. We hebben veel te vertellen en te laten zien aan de wereld, van het ondernemersverhaal tot super tevreden klanten en een mooi product. Wij zijn erg enthousiast dat Marcommit ons gaat helpen om de naamsbekendheid van TOPdesk te vergroten en ons verhaal met de wereld te delen.”

Maartje Grossouw, directeur bij Marcommit: “TOPdesk is een mooi bedrijf om voor aan de slag te gaan. Het bedrijf heeft een heel interessante bedrijfscultuur en een tof ondernemersverhaal. Dat geeft veel haakjes om de pers op te zoeken. Naast de corporate PR die we voor TOPdesk gaan doen, mogen we ook aan de slag met een campagne rondom de dienstverlening en het product. Dat we al deze verschillende kanten van het bedrijf kunnen belichten in de communicatie, maakt dit een heel gave samenwerking.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht