
Data als fundament voor branded content: zo bouw je een succesvolle campagne
Creatieve content en data worden vaak als onverenigbaar gezien, terwijl juist die twee aspecten het recept zijn voor succesvolle branded content.
Emmelijn Hermens en Anne Marije de Vries Letsch (beiden van Hearst) leggen in deze video uit hoe je data inzet om tot effectievere campagnes te komen in elke stap van de funnel. Daarnaast zetten zij uiteen wat de creatieve voorwaarden zijn achter een succesvolle campagne.
Anne Marije was voorheen hoofdredactrice van Cosmopolitan en zette daarna de creative Brandend Content-hub ‘’ the Agency‘’ op. Nu geeft zij leiding aan de B2B-afdeling als Chief Commercial Officer van Hearst. Emmelijn startte haar carrière als digital consultant bij verschillende agencies. Sinds september 20218 staat zij aan het hoofd van adtech & data bij Hearst en is zij verantwoordelijk voor het van uitbouwen digitale proposities.
Sprekers: Anne Marije de Vries Lentsch (Chief Commercial Officer bij Hearst) en Emmelijn Hermens (Head of Tech & Data bij Hearst)
Collectie: Emerce EDAY
Host: Eric van Hall (Oprichter en algemeen directeur van CopyRobin)
Nieuwe insights
Merk en webshop strak in de lak gezetAI en contentcreatie: transparantie en aansprakelijkheid bij reclame op sociale media[Podcast] Doorzetters met Stephen Emmer: ‘Plots hoorde ik niks meer aan mijn linkerkant’Zo val je op in e-commerce met Branded Shelves op bolVan proof-of-concept naar echte impact: Agentic AI valt of staat met dataGerelateerde artikelen


Hoe je B2B-salesteam relevant te houden als 80% van de klantreis digitaal is

Van zichtbaarheid naar vertrouwen: de rol van founders in marketing
