Industry Wire

Eén van de snelst groeiende CRM leveranciers van Europa is nu ook vertegenwoordigd in Holland

Eén van de snelst groeiende CRM leveranciers van Europa is nu ook vertegenwoordigd in Holland … en is daarmee de 13e partner van het IT-bedrijf webCRM.

De dagelijkse leiding van het nieuwe Nederlandse kantoor is in handen van Otto Lanjouw die meer dan 11 jaar ervaring heeft als eigenaar van de gespecialiseerde CRM reseller Relact:

“Ik ben blij om een deel van de webCRM familie uit te maken en ik kijk uit naar het ontwikkelen van de Nederlandse tak van het bedrijf. webCRM heeft net zijn derde opeenvolgende gazelle award voor snel groeiende ondernemingen toegekend gekregen door de toonaangevende Deense financiële krant, Børsen. Ik zie het als mijn taak om bij te dragen aan de vierde met een heleboel Nederlandse klanten.” zegt Otto Lanjouw.

Krijg een overzicht van wat webCRM in Nederland te bieden heeft via http://www.webcrm.com/nl/ en bekijk http://blog.webcrm.com waar een breed scala van CRM deskundigen regelmatig schrijven over verkoop, marketing, customer service en overige zaken met betrekking tot CRM-systemen.

webCRM werd in 2005 opgericht in Denemarken en was daarmee een pionier in online CRM. Vandaag is webCRM is een van de meest ervaren aanbieders in de CRM-markt met partners in Brazilië, Finland, Frankrijk, Duitsland, Noorwegen, Polen, Portugal, Zuid-Afrika, Spanje, Zweden, Zwitserland, Verenigd Koninkrijk en nu dus ook in Nederland. Naast het kern product – een web gebaseerd CRMsysteem – biedt het bedrijf ook certificering cursussen in webCRM, CRM gidsen en online training via webCRM Academy.

“Zoals het financieel dagblad Børsen citeerde tijdens de lancering van het bedrijf acht jaar geleden werd de eerste steen van webCRM figuurlijk gelegd met de nogal ambitieuze woorden van de oprichters, Jørgen Rode en Erik Maltby, ‘We kunnen Salesforce verslaan! ‘ – iets heel ambitieus voor een nieuw klein bedrijf, denk ik. Maar ik hou van die instelling – ik zeg: no guts no glory.” Volgens Otto Lanjouw.

webCRM heeft momenteel meer dan 15.000 gebruikers in 20 landen. De klanten zijn zowel de kleine- en middelgrote lokale bedrijven als grote internationale bedrijven zoals Saxo Bank, Finnair en Mercedes – Benz.

Voor meer informatie over webCRM en CRM (customer relationship management) in het algemeen, kunt u contact opnemen met Otto Lanjouw:

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht