Industry Wire

Belgisch digital agency Intracto verbetert Nederlandse websites

Op 23 en 24 januari staat Intracto met een beursstand op de Webwinkel Vakdagen in Utrecht, de grootste e-commerce beurs van Nederland. Het nuchtere en rationeel ingestelde digital agency uit Olen neemt zijn expertise in e-commerce over de grens om de conversie van Nederlandse webshops te optimaliseren.

Intracto is gespecialiseerd in conversieoptimalisatie van webshops

Uitgegroeid als Drupal-expert legt Intracto sinds enkele jaren een tweede focus op conversieoptimalisatie bij e-commerceplatformen. Door het gebruik van gezond verstand en een kritische blik kan de verkoop op een webshop enorm verbeterd worden.

Dat bewijst Intracto op de Webwinkel Vakdagen door twee Nederlandse merken, Makro en Bruna, kritisch door te lichten en te tonen hoe het beter kan zijn. Bezoekers kunnen daarop hun eigen website ter plekke laten analyseren door de medewerkers van Intracto.

Adviseren en ontwikkelen

Het blijft niet bij advies alleen. De sterke technische ervaring van Intracto biedt ook de mogelijkheid om gegeven advies onmiddellijk te laten realiseren door een team van 50 webprofessionals.

Sinds enkele jaren mag Intracto namen zoals Pascaud, Van Helden groep, drukkerij EM de Jong, Brussels Airport en Hubo tot zijn vaste klanten rekenen.

Intracto op Webwinkel Vakdagen

Intracto kunt u woensdag en donderdag terugvinden op stand A59 van de Webwinkel Vakdagen in de Jaarbeurs in Utrecht.

NIET VOOR PUBLICATIE

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht