Industry Wire

Geplaatst door Outbrain

Outbrain organiseert het digitale adverteerderscongres ‘Unveil 2022’

Amsterdam, 24 februari 2022 – Outbrain Inc. (Nasdaq: OB), aanbieder van een toonaangevend open web aanbevelingsplatform dat adverteerders en consumenten verbindt, maakt vandaag bekend dat het wederom het digitale adverteerderscongres Unveil zal organiseren.

Unveil 2022 zal op verschillende dagen in maart verspreid over drie tijdzones plaatsvinden: 15 maart (Verenigde Staten), 16 maart (Europa, Midden-Oosten en Afrika) en 17 maart (Azië-Pacific). Vroege inschrijvers kunnen zich via deze link aanmelden.

Na het succes van de eerste editie in 2021 met duizenden deelnemers zal Outbrain tijdens Unveil 2022 aandacht besteden aan actuele thema’s zoals touchpoints, cookies en tracking tools. Outbrain zal de laatste innovaties bekendmaken en bekende adverteerders zullen hun kennis en ervaring met de deelnemers delen. Het gratis adverteerderscongres duurt 40 minuten en zal geheel online plaatsvinden.

Het congres volgt op een jaar met interessante ontwikkelingen met een investering van 200 miljoen dollar van The Baupost Group, een beursgang, de overname van vi en de lancering van veel nieuwe oplossingen. Het laat zien dat Outbrain een betrouwbare partner voor adverteerders is geworden. Met de innovaties van Outbrain verbeteren adverteerders hun digitale communicatie en de prestaties van hun campagnes.

“Unveil is een belangrijk evenement voor adverteerders”, zegt Eytan Galai, Chief Revenue Officer bij Outbrain. “Tijdens dit congres tonen we onze meest bijzondere innovaties en nieuwe mogelijkheden van het platform. Het is een uitgelezen kans voor adverteerders om meer te weten te komen over de nieuwe tools en de mogelijkheden van het platform waarmee ze de concurrentie voorblijven.”

“We sluiten een van de spannendste periodes in de geschiedenis van Outbrain af”, zegt Lior Charka, Vice President of Product bij Outbrain. “We hebben veel geïnvesteerd in productinnovatie en nieuwe manieren waarop adverteerders op het open web klanten kunnen aantrekken en behouden door Outbrain te gebruiken.”

Unveil 2022 is een volledig online event waar Outbrains oplossingen voor creativiteit, prestaties en eenvoud centraal staan.

###

Over Outbrain
Outbrain (Nasdaq: OB) is een toonaangevend aanbevelingsplatform voor het open web. Onze technologie geeft consumenten dagelijks 10 miljard aanbevelingen over meer dan 7.000 websites en verbindt adverteerders met deze doelgroepen zodat hun bedrijf kan groeien. Outbrain is opgericht in 2006 en heeft naast zijn hoofdkantoor in New York, vestigingen in 18 steden wereldwijd.
Kijk voor meer informatie op www.outbrain.com of volg ons op Twitter, LinkedIn en Instagram

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht