EDM zet in op online profiling met Mark&Mini

Haarlem, 20 februari 2014 – Database marketing expert EDM heeft een belang genomen in audience targeting organisatie Mark&Mini uit Rotterdam. Een logische stap die goed aansluit bij de visie van EDM: Organisaties helpen om hun klanten beter te leren kennen, door middel van data, insights en technologie.
De technologie van Mark&Mini biedt EDM de mogelijkheid de eigen database marketing solutions veel gerichter en doeltreffender “online” in te zetten. Dankzij de samenwerking met Mark&Mini, gecombineerd met onze data, kunnen we websitebezoekers een herkenbaar profiel geven,” zegt Frank de Beun, Managing Partner van EDM. “Dat komt zowel onze klanten als hun bezoekers ten goede. Campagnes worden effectiever en websites relevanter, kortom minder waste en meer conversie”.
De twee organisaties zijn geen vreemden van elkaar: al sinds de oprichting van Mark&Mini, in 2009, is EDM nauw betrokken bij het online profileren van consumenten. Ook voor Mark&Mini zal de nauwere samenwerking naar verwachting haar vruchten afwerpen: “Met EDM kunnen wij onze datapropositie versterken en verder groeien in online profiling,“ zegt Eelco Boers, directeur van Mark&Mini. “We zijn twee helften van een compleet productaanbod en deze samenwerking zal onze marktpositie aanzienlijk verstevigen.” Mark&Mini gaat zich in het pand van EDM in Haarlem vestigen, maar blijft als zelfstandige organisatie opereren.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.