Industry Wire

Geplaatst door BORN05

De Cocktail Club kiest voor Born05 met rebranding

UTRECHT, 26 juli 2022 – Digital Branding Agency Born05 gaat aan de slag met de rebranding voor De Cocktail Club. Het merk maakt pre-batched cocktails met verse ingrediënten en levert inmiddels aan ruim 1700 verschillende horecaondernemingen en groothandels in Nederland. Omdat De Cocktail Club haar merk wil laten groeien en stappen wil zetten in het buitenland, ontwikkelt Born05 een vernieuwde merkstrategie met bijbehorende rebranding welke wordt doorvertaald naar alle touchpoints.
Met de producten van De Cocktail Club is het makkelijk om cocktails te schenken van hoogwaardige kwaliteit. Het merk biedt een uitgebreid assortiment aan pre-batched cocktails. Voor horecaondernemers die krap in hun personeel zitten is het nu dus ook mogelijk om verschillende, verse cocktails op de kaart te zetten. Daarnaast zijn de cocktails veel sneller te bereiden, waardoor de horecagast het drankje sneller ontvangt. Tegelijkertijd blijft de kwaliteit gewaarborgd, ongeacht degene die de cocktail maakt.
Wouter van Kaam – CEO bij De Cocktail Club: “We zochten een bureau dat ervaring heeft met scale-ups en ons kan helpen om snel en professioneel ons merk neer te zetten. Met De Cocktail Club staan we aan de vooravond van een explosieve groei. Bij Born05 begrepen ze ons direct. Het bureau heeft daarnaast veel ervaring met merken in onze fase. We waren er dan dus ook snel uit.”
Dennis van Vugt – Managing Director bij Born05: “Snelgroeiende bedrijven als De Cocktail Club helpen we graag bij het maken van de volgende stap. Door middel van onze Scale-up Branding methode, zetten we een sterk merk neer waarmee De Cocktail Club absoluut door kan groeien de komende jaren.”
Over De Cocktail Club
De Cocktail Club is gespecialiseerd in het leveren van verse, kwalitatief hoogwaardige (ready to drink) cocktailoplossingen voor de horeca. We gebruiken enkel premium spirits en likeuren, die we blenden met natuurlijke purees, aromaʼs en infusies. De Cocktail Club telt 35 medewerkers.

Over Born05
Born05 bouwt merken vanuit het digitale domein. Het bureau biedt een unieke combinatie van brand design, storytelling en digital experiences. Met een team van 50 specialisten werkt Born05 voor klanten als 538, Robijn, Porsche en Videoland. Maar ook voor scale-ups zoals: Yummygums en Chapter. Born05 is onderdeel van Ace.
Over Ace
Ace is een new skool bureaugroep en bestaat momenteel uit de bureaus: Airborne, Amaru, Blauw Gras, Born05, Content Icons, Fitzgerald, Glasnost, HERC, IM Lounge, Label A, Newborn en Off The Record. De groep werkt voortdurend aan een volledig geïntegreerd aanbod voor merken, die relevant in contact willen staan met mensen over alle contactmomenten heen. Er zijn zo’n 300 werknemers werkzaam, vanuit Amsterdam, Rotterdam en Utrecht. De groep werkt o.a. voor: KLM, Hartstichting, 538, Pon, Samsung, Unilever en YoungCapital.
Meer informatie: www.de-cocktailclub.com, www.born05.com, www.thisisace.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht