Industry Wire

Geplaatst door Omnicom

TICKETSWAP KIEST VOOR OMNICOMMEDIAGROUP

Na een intensief pitchtraject heeft Ticketswap haar wereldwijde marketing communicatie werkzaamheden ondergebracht bij OmnicomMediaGroup. De bureaugroep is verantwoordelijk voor de offline marketing inspanningen en is daarnaast aangesteld als adviseur en sparring partner van het inhouse digitale team van Ticketswap die vanuit Amsterdam de online marketing verzorgt voor 36 landen op mondiale schaal.

Patrick Molleman, CEO Omnicom Media Group Nederland: “We zijn ontzettend blij en trots dat we Ticketswap kunnen helpen bij het versnellen van hun global business. De ambitie, de cultuur en het team zijn ongelofelijk inspirerend en we zien er dan ook naar uit intensief te kunnen gaan samenwerken.

Simon Aurik, CMO Ticketswap: “Samen met Omnicom willen wij de positie van TicketSwap verder versterken in de verschillende landen. Wij hebben een ijzersterke waardepropositie die wij in de bestaande & nieuwe markten verder willen uitbouwen. Omnicom heeft aangetoond dat zij onze kansen, maar ook de uitdagingen begrijpen en hoe zij ons daarbij kunnen ondersteunen.“

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht