Industry Wire

Geplaatst door iO

Marcel Nijland wordt Data Business Development Director bij iO

Rotterdam, 11 oktober — Marcel Nijland gaat bij end-to-end agency iO aan de slag als Data Business Development Director. Met de komst van Marcel versterkt het Data & Intelligence team van iO zich met 25 jaar ervaring, in de vorm van een director met een sterke focus op digitalisering, strategie, datagedreven innovatie en business development.

Marcel Nijland was eerder al Strategy Consultant bij digitale dienstverlener Macaw en financiële speler Omniplan en zet nu de stap naar end-to-end agency iO. In het Data & Intelligence team zal hij zich bezighouden met klantvragen rond data en digitale middelen – en hoe ze de klanten van iO kunnen helpen en inzicht geven om doelen mee te behalen.

Marcel Nijland over zijn keuze voor iO:

“Ik was meteen verkocht van de visie van iO: vol kansen, mogelijkheden en ambitie. Ik ben blij dat ik nu deel uitmaak van de end-to-end club. De volgende stap is om als iO die end-to-end aanpak te profileren bij onze klanten, daar zet ik m’n schouders onder. Dit is een mooi moment om bij het team te komen.”

Inmiddels heeft iO vijf campussen in Nederland en Marcel heeft ze allemaal al bezocht.

“Ook met de campusfilosofie van iO klikt het. Ik kijk ernaar uit om mee te draaien op de ontmoetingsplek tussen talent en klant – en samen te komen om te leren en te inspireren. Ik denk dat de toekomst veel moois in petto heeft.”
iO is een groeiend team van experts, dat end-to-end diensten levert voor communicatie en digitale transformatie. Groot denkend, lokaal werkend. Vanuit strategie, creatie & content, marketing en technologie werkt iO samen met klanten om hun merk te versterken, digitale systemen te verbeteren en toekomstbestendig verder te groeien.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht