Industry Wire

Geplaatst door Crowdmedia

Crowdmedia ontwikkelt nieuwe campagne Salland.

Zwolle, 21 november 2022 – Geluk ervaar je pas écht als je ook zorgt voor elkaar. Deze boodschap van saamhorigheid staat centraal in de nieuwe campagne die Crowdmedia volledig in eigen huis ontwikkelde voor Salland Zorgverzekeringen, onderdeel van Salland Zorgverzekeraar. De hoofdrollen in de campagne zijn voor vier Sallanders, waaronder Olympisch medaillewinnaar Emma Oosterwegel.

Een campagne die draait om zorg voor elkaar.
Salland Zorgverzekeringen kent de regio, staat naast verzekerden en heeft korte lijntjes met zorgverleners. Oftewel: lokale betrokkenheid met landelijke dekking. Rowie Oude Nijeweme, marketeer bij Salland Zorgverzekeringen: “Met Salland Zorgverzekeringen verzekeren we duurzame, toegankelijke en betaalbare zorg voor iedereen in Nederland. Onze kracht zit ‘m in het persoonlijk contact en goede zorg dichtbij. We stimuleren een gezonde levensstijl en brengen de regio écht in beweging. Ons motto: deel geluksmomenten met elkaar, maar zorgen ook. Dat gevoel hebben we vertaald naar een campagne die draait om drie woorden: zorg voor elkaar. Een boodschap die past bij de tijdsgeest en bij de mentaliteit van de Sallandse regio.”

Klik hier voor de brand video.

Echte Sallanders in de hoofdrol.

De commercial wordt verspreid via diverse social media-kanalen, in offline publicaties en op regionale tv. De hoofdrolspelers in de commercial komen terug in vier korte portretfilms waarin ze vertellen over wat hen gelukkig maakt. Een van hen is Emma Oosterwegel, Olympisch medaillewinnaar op de meerkamp. Yasser Dehnavi, eigenaar Crowdmedia: “In plaats van in te zoomen op het moment dat ze haar medaille won, vertelt ze over de keer dat ze viel en aan haar familie dacht. Zeker weten dat zij altijd voor haar klaarstaan geeft haar een echt geluksgevoel. En is dat dan ook niet veel belangrijker in het leven: fijne mensen om je heen?”

Volledig in eigen huis ontwikkeld.

De campagne ‘Zorg voor elkaar’ is door Crowdmedia volledig in eigen huis ontwikkeld. Yasser Dehnavi: “We doen vaker zelf de productie van onze campagnes, dit is er wel echt eentje om trots op te zijn. De research, de interviews, het filmen, de montage: we hebben het allemaal zelf gedaan. Daarbij zijn we echt samen opgetrokken met Salland Zorgverzekeringen, zodat we een campagne hebben kunnen neerzetten met een krachtige boodschap. Een mooie mijlpaal in ons tienjarig bestaan.”

Credits.

Klant: Salland Zorgverzekeringen

Verantwoordelijk bij klant: Rowie Ouwe Nijeweme, Christian Jeurnink

Bureau: Crowdmedia

Account: Mathilde Weijdeman

Strategie: Yasser Dehnavi

Creatie: Endeke Huisman, George Lee, Mark Joost Meijer, Isabelle Veltman

Mediastrategie: Stan Boeve

Uitvoerend producent: Crowdmedia

Productie: Mathilde Weijdeman

Regie: Mark Joost Meijer

Camera: Jesse Lammerink
Edit: Sherin Jonker

Fotografie: Anja Veurkink

 

Meer informatie over Salland Zorgverzekeringen?

https://www.salland.nl/

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht