
De voordelen van een headless e-commerce strategie
Voor deze content heb je een Emerce account nodig. Meld je gratis aan om verder te lezen.
- Toegang tot nieuws & video's
- Nieuwsbrieven
- Reageren op artikelen
- Onbeperkt whitepapers downloaden
Wat zijn de voordelen van een headless platform-strategie? In deze video deelt Secrid haar ervaringen en geeft het tips.
Secrid, dat zich richt op handgemaakte wallets, heeft samen met een e-commerce-partij haar webshop headless opgezet. Hiermee heeft het bedrijf de vrijheid om haar creativiteit kwijt te kunnen, onafhankelijk te blijven, sneller te kunnen doorontwikkelen, internationaal te kunnen uitbreiden en per land lokale ervaring op te zetten.
Nick Vermeulen vertelt waarom Secrid een ‘fan-tastic’ service wil leveren: het wil zo van consumenten fans creëren. De e-commerce- en online advertentiespecialist werkt samen met zijn team om de online consumentervaring te verbeteren. Hij vertelt wat headless het bedrijf heeft opgeleverd en tegen welke dingen zij zijn aangelopen.

John Meulemans
John startte in 2010 één van de eerste influencer marketing agencies waar hij succesvol was met award-winning werk op zowel creativiteit als effectiviteit. Sinds 2024 is hij partner bij Hibou, PR & Influencer agency. Hier geeft hij leiding aan de innovatiehub. en focust hij zich op de ontwikkeling van Digital Humans voor merken en organisaties. Als spreker is hij vaak te vinden op congressen, en natuurlijk als host voor Emerce TV.
Nieuwe insights
Algoritmisch tijdperk stuwt wereldwijde advertentie-uitgaven op naar 1 biljoen dollar in 2026Vergeet kerst: waarom januari de verborgen goudmijn is voor beauty-merken[Case] Van betalen naar binden: hoe terStal groei haalt uit klantloyaliteitAI in je DXP: is AI de gamechanger?Mid-funnel: de sleutel tot merkgroeiGerelateerde artikelen


DELTA Fiber: van versnipperde marketing naar digital excellence met Yellowgrape

Eén verhaal voor twee piekmomenten: de feestdagencampagne van bol en DEPT

