
Van traditionele groothandel naar B2B e-commerce award winnaar

Hoe biedt je de beste online experience in het B2B-segment? Van Gelder vertelt hoe het transformeerde van traditionele groothandel naar toonaangevend e-commerce-speler.
Van Gelder groente & fruit is een oer-Hollands hypermodern familiebedrijf dat vooroploopt in de sector met een bijna volledig gemechaniseerd megamagazijn. In Nederland is dat een primeur voor koelverse producten. In deze video vertellen Robin Rietdijk (Van Gelder Groente & Fruit) en Siebe van Ineveld (CloudSuite) welke rol de e-commerce-omgeving hierin speelt.
Zij ontwikkelden een persoonlijk platform waarbij klanttevredenheid centraal staat om zo de beste online experience met complexe B2B functionaliteiten te bieden. Op die manier ontstaat er een gepersonaliseerde klantreis. Zij vertellen hoe het is gelukt om maar liefst 99% van de orders binnen te krijgen via de webshop. Daarnaast delen zij hun ervaringen hoe je als groothandel onderscheidend kunt blijven in de traditionele markt.

Glen Schrijvers
Glen Schrijvers is echte change maker. Hij heeft meer dan 10 jaar ervaring met het begeleiden van organisaties die willen of moeten transformeren.
Als dagvoorzitter beheerst hij de kunst om goed in de inhoud te zitten en tegelijkertijd oog te hebben voor het publiek en alles daaromheen.
Nieuwe insights
Een hightech AI-tijdperk vraagt om ‘high touch’: pleidooi voor meer menselijke interactieGroot denken, nuchter doenVan experimenteren naar impact: de reis naar effectieve AIAI in klantbeleving: van belofte naar meetbare waarde[Podcast] Doorzetters met Richard Bross: ‘Mijn mooiste bedrijf viel om toen ik ziek was’Gerelateerde artikelen


Arbeidsmarktcommunicatie: de invloed van media en marketing

B2B digitalisering: stop met losse touchpoints, bouw een customer journey
