Nieuwe wereldwijde merkcampagne Volvo ‘For Life’ daagt berijders uit grenzen te verleggen

Met ‘For Life’ lanceert de Zweedse autofabrikant Volvo een brand campagne waarin het merk laat zien dat vrij zijn begint bij je veilig voelen
De campagne speelt in op de gedachte dat een veilig gevoel je kan helpen om vrij te zijn, barrières te overwinnen en je dromen waar te maken. Door je veilig te voelen ben je in staat met zelfvertrouwen en moed alle uitdagingen aan te gaan die op je pad komen. Dit sluit aan bij de kernwaarden van Volvo Cars, die als doel hebben om berijders de vrijheid te bieden om zich op een persoonlijke, duurzame en veilige manier te verplaatsen. De campagne is bedacht door bureau AKQA. Daarnaast is ook samengewerkt met de Zweedse singer songwriter Seinabo Sey.
In de campagne laten echte mensen, vanuit hun eigen perspectief zien op welke manier zij vrijheid omarmen en grenzen verleggen. De meest veilige nieuwe, volledig elektrische Volvo tot nu toe, de Volvo EX90, speelt een hoofdrol. Deze auto luidt een nieuw tijdperk in met innovaties op het gebied van veiligheid, zoals het gebruik van lidar, Driver Understanding systeem en het Occupant Sensing systeem.
De campagne is vanaf 14 februari jl. wereldwijd gelanceerd en zal via verschillende kanalen (waaronder social en TV) te zien zijn tot eind maart.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.