Campagne rond TMO Business Battle

Strategisch online bureau KroesKontrol heeft na een zeer succesvolle editie in 2013, de TMO Business Battle verder ontwikkeld. De TMO Business Battle is een crossmediale campagne, waarbij deelnemers kans maken op een volledige studiebeurs. . De campagne is 26 september gestart en duurt tot en met 31 januari 2015. TMO wil met deze Battle ondernemerschap, lef en attitude bij de deelnemers stimuleren en de meest excellente deelnemer gratis toelaten tot haar unieke onderwijsprogramma.
De TMO Business Battle is een wedstrijd bestaande uit drie pittige fashion business opdrachten en een finale, waarin de deelnemers hun commerciële talent moeten laten zien. Zij worden hierin bijgestaan door business experts. De business experts zijn professionals uit het bedrijfsleven, o.a. Oger, productiebedrijf Grosso Moda en De Bijenkorf zijn hierin de samenwerking met TMO aangegaan. De deelnemers worden verdeeld over de business experts en via Whatsapp-groepen en het business battle platform kunnen de deelnemers vragen stellen en vakinhoudelijke tips & tricks ontvangen. De Business Battle draait op het door KroesKontrol en haar partner Fuel Amsterdam ontwikkelde platform; www.tmobusinessbattle.nl. Hier kunnen deelnemers zich onder andere inschrijven, opdrachten uploaden en high scores bijhouden.
Middelen
De eerste weken van de campagne worden deelnemers geworven door middel van flyeren tijdens de Onderwijsbeurs Zuid in Eindhoven, een guerilla actie waarbij vanaf het station Eindhoven naar de Onderwijsbeurs ’s nachts een pad met “TMO WIN EEN STUDIEBEURS”-sjablonen op een milieuvriendelijke manier is gespoten (sandprint), online banners op relevante jongeren sites en blogs, Facebook Ads en sponsored stories. Tevens ontwikkelde KroesKontrol een online contentplan en verzorgen we actief het communitymanagement.
Alle middelen hebben een link naar www.tmobusinessbattle.nl waar havo, vwo en mbo-4 scholieren zich kunnen inschrijven.
Na de inschrijfperiode zullen de 50 best gemotiveerde deelnemers geselecteerd worden om met elkaar de Battle aan te gaan. In de finale op 31 januari presenteren de vier beste deelnemers hun finale-opdracht aan een professionele vakjury, die vervolgens de winnaar bekend zal maken. De winnaar wint een volledige studiebeurs voor de Bachelor of Business Aministration (BBA) in Fashion, aan TMO Fashion Business School.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.