Plantronics branchewinnaar bij De Succesfactor

Rotterdam, 29 september 2014 – De onderneming Plantronics is door de Nominatiecommissie van de Nationale Business Succes Award uitgeroepen tot branchewinnaar in de branche audiocommunicatie. Plantronics is een wereldwijde leider in audiocommunicatie voor zakelijk gebruik en consumenten. Ze creëren innovatieve producten waarmee mensen eenvoudiger kunnen communiceren. De Nominatiecommissie ziet een unieke speler in deze branche en nomineert Plantronics voor De Nationale Business Succes Awards 2014.
Plantronics is opgericht in 1961 te Californië door twee piloten die communicatie wilden vereenvoudigen. Het eerste product was een lichtgewicht headset voor de vliegtuigindustrie en sinds 1964 zijn alle headsets die door de Federal Aviation Agency (FAA) luchtverkeersleiders worden gebruikt van Plantronics. Degene die voor meer bekendheid zorgde was Neil Armstrong. De legendarische woorden van zijn maanlanding ‘One small step for man, one giant leap for mankind’ werden uitgesproken via een headset van Plantronics. Sindsdien is Plantronics uitgegroeid tot marktleider en weet het bedrijf continu te innoveren en in te spelen op de wensen en behoeften van de markt. Inmiddels heeft Plantronics ruim 3000 medewerkers in dienst die dagelijks werken aan innovatieve producten, van Unified Communications-oplossingen tot bluetooth headsets. De organisatie heeft bewezen nog steeds innovatief te zijn en laat mensen ‘slimmer werken’.
Dankzij de uitstekende geluidskwaliteit, comfortabele en ergonomische pasvorm en esthetiek slepen de headsets keer op keer prijzen in de wacht. Plantronics was bovendien de eerste partij met TCO-gecertificeerde headsets. Daarnaast staat de klant centraal bij Plantronics. Deze kan naast kwaliteitsproducten vertrouwen op goed advies en support. Met het uitstekend advies op maat heeft Plantronics dan ook al veel positieve referenties verkregen.
Over de Nationale Business Succes Award
De Nationale Business Succes Award nomineert sinds 2011 jaarlijks de beste bedrijven van Nederland in specifieke branches op basis van strenge selectiecriteria. Elk jaar worden Succes Awards toegekend aan genomineerde ondernemingen, die volgens de onafhankelijke vakjury excellente resultaten hebben bereikt en daarmee een lichtend voorbeeld zijn van succesvol ondernemen. De Nationale Business Succes Award is de eerste en de enige jaarlijkse ondernemersprijs van Nederland, toegankelijk voor alle kerngezonde ondernemingen.
De missie van de Nationale Business Succes Award is tweeledig: het delen van actuele innovaties en kennis over de succesfactoren van ondernemingen in Nederland via (crossmediale) aandacht, als ook het versterken van het succes, de merkbekendheid en de company pride van de genomineerde ondernemingen via een open ondernemersprijs en het platform van de Nationale Business Succes Award.
De huidige editie van Nationale Business Succes Award, (2014) inclusief het aanverwante tv-programma De Succesfactor, is gestart in februari en wekelijks te volgen op RTL 7, zondag 12:55 uur tot einde 2014. De conceptgerechtigde van de Nationale TV Succes Award is TV Media Partners.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.