Orban Büller aan de slag als Head of Business Strategy bij UM

Orban Büller start als Head of Business Strategy bij UM. Orban is verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling en positie van UM als Most Wanted Agency.
Orban was hiervoor Group Business Director bij Mediabrands en heeft daarvoor diverse digitale functies binnen Reprise Digital vervult. Deze brede ervaring en inzichten neemt hij mee naar UM waar zijn focus gaat liggen op het verkennen van (nieuwe) groeimogelijkheden, het stimuleren van innovatie en transformatie en het versterken van het thought leadership van het bureau.
Yvonne Prins, Co-leader l Managing Partner UM: “Wij zijn heel blij dat we Orban als onze nieuwe Smart Rebel mogen verwelkomen. Zijn kennis van de media-industrie en passie voor groei en innovatie passen perfect bij de waarden van UM. We kijken uit naar de impact die hij gaat maken voor onze klanten en op de verdere ontwikkeling van UM. En bovenal kijken we er naar uit om met hem te gaan samenwerken.”
Orban Büller: “Ik voel mij enorm vereerd om samen met mijn UM en Mediabrands collega’s verder te bouwen aan de toekomst van UM. En hoe tof is het dat je binnen Mediabrands op zoveel plekken van waarde kunt zijn en kunt groeien in rollen die goed bij je passen. Na twee jaar op groepsniveau te hebben mogen bouwen aan onze brede visie op groei, voelt dit als het juiste moment om die basis verder vorm te geven binnen UM en impact te maken voor onze huidige en toekomstige klanten.”
Noot voor de redactie, niet voor publicatie
Voor meer informatie over dit bericht kunt u contact opnemen met Carolien van ‘t Hek: carolien.vant.hek@um.nl, 06-24864362
Over UM
UM is een wereldwijd toonaangevend Media & Communicatie adviesbureau dat sterk gelooft in de kracht van media om betere business resultaten te behalen en een futureproof bedrijf te worden. We maken gebruik van de inzichten uit data-analyse om Futureproof groei te realiseren voor onze klanten en hun merken, in het Now en Next.
Onze mentaliteit, aanpak en flexibel model, geworteld in diversiteit, gelijkheid en verbondenheid, zorgt voor een hechte samenwerking en betere bedrijfsresultaten van merken.
Als onderdeel van het wereldwijde netwerk Mediabrands, is UM actief in meer dan 100 landen met zo’n 5.000 mensen die dagelijks actief zijn met advies en innovatie. Waaronder in Nederland voor merken zoals Ricola, Just Eat Takeaway, Dyson, Seiko, Noshirt, Jumbo, Vattenfall, War Child, Praxis, Bloemenbureau, Mattel en Spotify.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.