Industry Wire

Geplaatst door DPG

DPG Media introduceert eigen certificeringsprogramma Certified

DPG Media lanceerde vandaag tijdens haar netwerkevent voor mediabureaus haar eigen certificeringsprogramma Certified. Via dit programma kunnen mediaprofessionals zich certificeren tot DPG Media-expert. Door het volgen van de verschillende trainingsmodules doen ze volwaardige kennis op over DPG Media en haar advertentieplatforms om zo optimale campagneresultaten te kunnen behalen, ongeacht het marketing- of communicatievraagstuk.

Professionele ontwikkeling via Certified
Mediaprofessionals, werkzaam bij klanten van DPG Media, kunnen via Certified verschillende certificaten behalen door trainingsmodules te volgen en examens af te leggen. Men kan zich vanaf nu certificeren voor het Trusted Web en DPG Media’s self-service dataplatform Datalab. In een later stadium worden extra modules toegevoegd, zoals de module over het self-service inkoopplatform Ad Manager. Met de opgedane kennis over deze onderwerpen kunnen gecertificeerden binnen het Trusted Web snel en effectief navigeren, data-oplossingen optimaal benutten en op efficiënte wijze geavanceerde campagnes opzetten en beheren.

Nieuwe technologieën omarmen
‘Certified is ontwikkeld voor mediabureaus en -professionals die onze nieuwste technologieën omarmen. Wij helpen hen middels ons certificeringsprogramma maximale resultaten te behalen met alle advertentiemogelijkheden die er binnen ons portfolio en onze techplatforms zijn. Samen met onze DPG Media-experts willen we blijven innoveren om de beste resultaten neer te zetten in een vertrouwd, transparant en veilig advertentie-ecosysteem’, aldus Marije van Asseldonk, verantwoordelijk voor Certified van DPG Media.

Maatwerk voor mediabureaus
Vanwege de grote hoeveelheid geavanceerde mogelijkheden binnen de advertentieplatforms en -services van DPG Media, groeit ook onder mediaprofessionals en -bureaus de behoefte aan kennis over het optimale gebruik hiervan. Volgens Reinier Breij, Trading Director bij mediabureau Mediaplus, is Certified dan ook een welkom initiatief: ‘De mogelijkheden en ontwikkelingen binnen het digitale netwerk van DPG Media zijn zo breed, dat het aanbieden van meerdere trainingsmodules een prettige gelegenheid is voor mediabureaus om maximaal thuis te geraken in de mogelijkheden die het zeer kwalitatieve digitale netwerk van DPG Media biedt. Vanuit Mediaplus zullen we dan ook graag gebruikmaken van het Certificeringsprogramma dat DPG Media ons aanbiedt.’

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht