Industry Wire

Geplaatst door DEPT

DEPT® omarmt Journey Management om CX te optimaliseren door partnership met TheyDo

AMSTERDAM, 4 DECEMBER 2023 – DEPT® is partner geworden van TheyDo, een Nederlandse start-up die Journey Management een nieuwe dimensie geeft. Met deze strategische samenwerking wil de agency organisaties begeleiden in het omarmen van Journey Management en structurele verbeteringen aanbrengen in de customer experience van de klant.

Customer experience is en blijft de komende jaren een belangrijke factor voor het onderscheidend vermogen van organisaties en cruciaal voor het behalen van bedrijfsdoelen. Toch zien we nog vaak dat, vanwege de manier waarop klantreizen zijn ingericht, niet iedere investering in CX zich terugbetaalt in verbeterde resultaten. Door elk contactmoment tussen klant en organisatie in beeld te brengen met TheyDo’s Journey Management platform, wordt dit opgelost. Door vervolgens DEPT®’s researchgedreven manier van werken op de data van de in kaart gebrachte klantreizen, zijn organisaties in staat hun CX structureel en effectief te optimaliseren.

“We zijn superblij met het partnership met TheyDo”, zegt Boudewijn Smit, principal UX strategist bij DEPT®. “De kracht van deze samenwerking ligt in de combinatie tussen het platform van TheyDo en de ervaring van DEPT® op het gebied van marketing en technologie. We helpen klanten niet alleen bij het opzetten en inrichten van TheyDo, maar begeleiden hen ook bij het faciliteren van een meer klantgerichte manier van werken. Juist die brede aanpak blijkt in de praktijk vaak een belangrijke factor voor de slagingskans van Journey Management in organisaties”.

“Samenwerken met DEPT® opent nieuwe deuren en versterkt onze missie om klantgerichte oplossingen te bieden. Dit partnership combineert een innovatieve benadering van Journey Management met met een sterke focus op data en technologie, waardoor klanten toegang krijgen tot krachtige inzichten en oplossingen.” aldus Jochem van der Veer, co-founder van TheyDo.

– EINDE PERSBERICHT –

Over TheyDo: Met Journey Management maakt TheyDo klantgericht werken makkelijk, inzichtelijk en effectief. Echte kansen voor verbetering en innovatie worden duidelijk door kwantitatieve en kwalitatieve inzichten in de context van klantreizen te visualiseren. Met bedrijfsdoelen gekoppeld aan klantreizen ontstaat een systeem waaruit de hele organisatie, van CEO tot Researcher, waarde haalt. TheyDo heeft klanten in binnen- en buitenland (o.a. NL, DE, SE, UK, US, CA) zoals VodafoneZiggo, Achmea, Polestar, EnBW, TUI, Google, Home Depot.

Over DEPT®: Wij zijn een global digital agency die baanbrekende technologie en marketing gebruikt om merken te helpen voorop te blijven lopen. DEPT® creëert end-to-end digitale ervaringen op een wereldwijde schaal met een boutique cultuur. DEPT®’s team van meer dan 4.000+ digitale specialisten werkt verspreid over meer dan 30 kantoren op 5 continenten en voor topmerken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer. Het bureau is klimaatneutraal en B Corporation gecertificeerd sinds 2021 en zet zich in voor een positieve impact op de wereld. www.deptagency.com

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht