Industry Wire

Geplaatst door Videohelden

Only creative entrepreneurs zet groei door met toevoeging videocontentbureau Videohelden

Utrecht – Het in videocontent gespecialiseerde bureau Videohelden sluit zich aan bij Only creative entrepreneurs. Videohelden ontwikkelt en produceert digital videocontent en werkt voor organisaties als Rabobank, Sanquin en SPAR Nederland. Met de toevoeging van Videohelden zet Only een belangrijke stap in digital videocontent als onderdeel van het uitbouwen van haar full-service digital netwerk. Videohelden blijft opereren vanuit de huidige naam en vanaf de huidige locatie in Amsterdam.

Vincent van As richtte Videohelden zeven jaar geleden op en heeft inmiddels vijf vaste collega’s om zich heen verzameld. Samen met Diederik Parlevliet, voorheen Managing Director van Onetribe en per 1 december Managing Director van Videohelden, gaat hij de groei van het bedrijf voortzetten. Videohelden begeleidt organisaties met commercieel creatieve inzichten om hun boodschap naar buiten te brengen en is verantwoordelijk voor alles omtrent het bedenken en produceren van videocontent: van (online) commercials, webseries en brandvideo’s tot aan formats voor recruitment en employer branding. Videohelden is de vierde toevoeging aan de Only community van dit jaar. Eerder sloten Branddoctors, Marcommit en NOISE zich al aan bij de community van creative entrepreneurs.

Frans de Vries, CEO van Only creative entrepreneurs, is trots op deze groei voor Only en Videohelden: “Vincent en ik hebben in het verleden al meermaals samengewerkt en ik bewonder zijn expertise, energie en toewijding voor het contentvak. Hij is een commerciële creatieveling die als geen ander weet hoe je verhalen overbrengt die écht raken en impact maken. Het doel van Only is om uit te groeien tot een full-service netwerk en onze klanten te helpen met strategie, technologie en creativiteit. De toevoeging van Videohelden is daarin ontzettend belangrijk. Digital videocontent is niet meer weg te denken in de wereld waarin wij leven, en mag daarom ook niet ontbreken binnen onze community.”

Vincent van As, Founder en Chief Video Officer van Videohelden: “Ik heb enorm veel zin om binnen de Only community aan de slag te gaan en samen impact te maken. We werken al veel samen met enkele creative entrepreneurs uit de Only community voor organisaties als ASR, DAS Rechtsbijstand en ICTRecht. Daardoor weet ik dat we in een warm bad terechtkomen waar we met dezelfde passie, drive en energie met ons vak bezig zijn en elkaar daarin verder gaan versterken. Daarnaast zetten we ook de samenwerking met onze huidige partners gewoon door. Deze combinatie zorgt ervoor dat we onze klanten nog breder kunnen bedienen en hen in al hun wensen kunnen voorzien. Met Diederik aan boord kan ik me nog meer focussen op het uitbreiden van onze dienstverlening en het helpen van onze klanten. Zo groeien we niet alleen met Only, maar ook in onze eigen bedrijfsvoering.”


Noot voor de redactie, niet ter publicatie
Over Videohelden
Videohelden is een videoproductiebedrijf dat gevestigd is in Amsterdam en als doel heeft om bedrijven door middel van commercieel creatieve inzichten te helpen met het vertellen van hun verhaal. Dit doet Videohelden door het creëren en produceren van digital videocontent en (tv-)commercials: van (online) commercials, webseries en brandvideo’s tot aan formats voor recruitment en employer branding. Of bedrijven nu een (nieuw) product of dienst willen introduceren, hun merk willen uitbouwen of zich als werkgever willen onderscheiden, Videohelden vertel het bedrijfsverhaal op zo’n manier dat het ook echt iets met mensen doet. Videohelden werkt voor uiteenlopende bedrijven zoals ASR, Rabobank en SPAR. Ga voor meer informatie naar: https://videohelden.nl/

Only is een community van strategen, designers, developers, creatieven, media en content specialisten die werken vanuit de kracht van verbinding. In een tijdperk van grote transities is juist verbinding en aandacht voor het menselijke perspectief essentieel. En dat is waar Only altijd naar streeft! Om met grote en kleine veranderingen om te gaan zijn menselijke vaardigheden en een diep begrip van wat mensen drijft cruciaal. Met deze gemeenschappelijke overtuiging helpen wij onze opdrachtgevers het goede te laten groeien. Only community bestaat op dit moment uit meer dan honderddertig slimme en creatieve mensen en 8 sterke agencies (Marcommit, Branddoctors, brandwebbing, Dart, Qi, Schrijf-Schrijf, Onetribe en Only Donuts).

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht