Goede klantenservice tijdens piekmomenten, lukt het jou?

Gasten: Richard Lansdorp Host: Richard Lansdorp
Goede klantenservice tijdens piekmomenten, lukt het jou?

Zelfs als je klantenservice in orde is kan deze op piekmomenten alsnog tegenvallen voor de klant.

Seizoensgebonden drukte kan je klantenservice zomaar plat leggen. Hoe navigeer je jouw klantenservice organisatie zo efficiënt mogelijk door deze piek momenten om je klanten tevreden te houden?

In deze video bespreekt Richard Lansdorp (Freshworks) hoe je je klantenservice op ieder moment zo efficiënt mogelijk kunt laten draaien.

607


Gast
Richard Lansdorp
Lead Solution Engineer, Freshworks

Richard is Lead Solution Engineer bij Freshworks, waar hij een cruciale rol heeft gespeeld als onderdeel van het initiële team in Freshworks Nederland. Hij heeft significant bijgedragen aan de opbouw van de regio gedurende de laatste vier jaar. In zijn huidige positie is hij toegewijd aan het begeleiden van klanten en prospects bij het benutten van moderne Customer Experience technologie, inclusief AI, om engagement te optimaliseren, personalisatie te verbeteren en algehele klanttevredenheid te verhogen.


Host
Oliver de Leeuw
Host, Emerce

Oliver is een allround online communicatieprofessional. Hij denkt, werkt en handelt in de breedte: van het meedenken over creatieve concepten voor video’s met de minister-president tot het draaien van gerichte social media advertentiecampagnes. Hij werkt net zo graag achter de schermen (denk: TEDx, TNO, New Energy Challenge) als op een podium.


Over de collection

Retail 2024

Hoe zorg je voor een unieke klantbeleving in je digitale omgeving en hoe zet je daarbij community building en storytelling in? Wat kun je doen om je verkoop via de app te boosten? En hoe kun je AI en logistics combineren om effectiever te werken? Ontdek de toekomst van retail. Met sprekers van onder andere ING, Google en Mmoire.
6 video's
10 sprekers

Gerelateerde artikelen