Breng je Customer Experience naar een hoger niveau

Gasten: Nanda Deen Host: Nanda Deen
Breng je Customer Experience naar een hoger niveau

Als wereldwijd toonaangevend bedrijf op het gebied van marketingdata en analytics doet Kantar voortdurend onderzoek en analyse naar onder andere de impact van de customer experience en de merkgroei van (internationale) bedrijven.

Nieuwe analyses onderstrepen het belang van Customer Experience bij het creëren van merkdifferentiatie en laat zien dat het dichten van de kloof tussen CX en merkbelofte merkgroei kan versnellen. Maar hoe doe je dat?

Wat is de juiste CX-strategie? Welke kanalen dragen het meeste eraan bij? Hoe kan je je vandaag de dag op CX-gebied nog onderscheiden? En hoe manage je dat alles optimaal? Deze en meer vragen komen aan bod in deze videosessie. Net als een aantal user cases met de laatste inzichten uit internationaal CX-onderzoek.


Gast
Nanda Deen
Director Innovation & Customer Experience, Kantar Nederland

Nanda is een enthousiaste CX-professional en als Director Innovation & Customer Experience verantwoordelijk voor een team van vijftien onderzoekers die zich bezighouden met Customer Experience en Innovatievraagstukken voor zeer uiteenlopende (internationale) klanten. Ze begeleidt bedrijven met inzichten op merkperceptie en hoe hun customer experience daarop aansluit. En brengt focus en eenduidigheid aan in het customerexperience-verhaal en helpt bedrijven dit door te vertalen naar activatie en tevreden klanten.


Host
Ronald ter Voert
Host, Emerce

Ronald is adviseur, moderator en producent op het gebied van (digitale) media, marcom & innovatie voor uiteenlopende opdrachtgevers. Van startups, scale-ups tot de grotere bedrijven en instellingen. Tevens is hij als jurylid verbonden aan een aantal gerenommeerde vakprijzen. Eerder was hij onder meer hoofdredacteur bij Emerce en tv-producent bij Endemol, SBS en Fremantle. Ronald produceert en presenteert het wekelijkse radio-podcast-vodcastprogramma ‘Tech & Innovatie’ op EASY FM en diverse populaire audio- en videoplatformen.


Over de collection

Customer Experience 2024

Aan welke knoppen kun je het beste draaien binnen de organisatie om de klantervaring van de klant verder te verbeteren? Hoe optimaliseer je de klantervaring met AI? En welke platforms kun je het beste gebruiken? Deze collectie gaat over alle interacties die klanten hebben in de customer journey.
9 video's
12 sprekers

Gerelateerde artikelen