Morrow en Handpicked zetten in op de jeugd

Rotterdam, 26 juni 2024 – Het Rotterdamse boutique design agency Morrow wordt onderdeel van Handpicked. Met het credo ‘Change for good, hear the youth’ richt Morrow zich specifiek op merken die connectie zoeken met jongeren. Het bureau maakte prijswinnend werk voor opdrachtgevers als Fonds Slachtofferhulp, WTFFF!?, 9292, Nation, Boijmans van Beuningen en Sta.M Gent. Morrow is opgericht in 2013 en heeft 12 medewerkers.
Morrow werkt op het snijvlak van culturele, sociaal-maatschappelijke en commerciële thema’s, met een voorliefde voor street culture. In hun proces worden jongeren actief betrokken en geven ze deze doelgroep geregeld zelf het stuur in handen. Naast jongeren, wordt ook actief samengewerkt met kunstenaars en artiesten. Makers die de jongerencultuur doorgronden. Hierdoor ontstaan oplossingen die afwijken van de norm, maar echt aansluiting vinden op de belevingswereld van de jeugd.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.