Swipend solliciteren, wie wil dat nou niet?

Een verzadigde markt veroveren met dé nieuwe manier van solliciteren? Dat is het doel van Swipe4Work. Solliciteren kan saai en tijdrovend zijn, maar niet met de vacature-app van Swipe4Work. In de app swipe je letterlijk waar en wanneer je maar wilt op zoek naar jouw droombaan. Of je nu op de bus wacht, op het terras chilt, of zelfs tijdens een ‘sh*t momentje’ je telefoon erbij pakt – solliciteren is nog nooit zo makkelijk en leuk geweest.
In de nieuwe campagne laat Swipe4Work zien hoe Anna, Sophie en Tim op zoek gaan naar hun droombaan. Geen ellenlange CV’s of motivatiebrieven meer, maar gewoon swipen door vacatures die écht bij hun passen, anoniem solliciteren en chatten wanneer er een match is. Leuk, eerlijk en snel.
Deze campagne is in samenwerking met HARD tot stand gekomen. Zij begrepen precies hoe dit vorm moest krijgen met een hippe, snelle, speelse vibe die perfect aansluit bij de (Young) Professional van nu. Het resultaat? Krachtige visuals en een verhaal dat blijft hangen. HARD heeft dit op een geniale manier doorvertaald naar de brandmovie, meerdere kortere video’s en fotografie, om zo het verhaal van Swipe4Work te vertellen. Deze staan al live op de website en de vacature-app van Swipe4Work, en komende maanden zijn de beelden ook in de paid inzet terug te zien.
De gehele brandmovie is te vinden op de website van Swipe4Work (www.swipe4work.nl). Nieuwsgierig geworden naar Swipe4Work? Download nu gratis de vacature-app in de Google Play- en App Store.
Credits
Merk: Swipe4Work
Concept en creatie: HARD
Creative Directors: Miguel Restituyo, Bjorn Boes
Account: Eliza van der Werf, Esther Nijdam
Fotografie: Miguel Restituyo
Producer: Bjorn Boes
Editor: Miguel Restituyo
Colour Grading: Jelle Prins
Voice-over: Robin Yzerman
Locaties: Hotel Halbert Groningen, The Happy Traveler Groningen, Asgard Hotel Groningen
Talents: Tom Klooster, Valerie Philipsen, Amarins van Dijk
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.