hybris lanceert MKB-partnerprogramma voor hybris Commerce

München, 9 juni 2015 – hybris, een SAP-onderneming, heeft vandaag de lancering van het MKB-partnerprogramma voor hybris Commerce aangekondigd. Het partnerprogramma kan snel in de markt worden gezet tegen een lage cost of ownership voor de MKB-markt.
Het nieuwe MKB-partnerprogramma van hybris biedt alle omni-channelmogelijkheden van het hybrisplatform in een privécloud van wereldformaat. Ervaren partners van hybris hebben de Commerce Accelerator van hybris uitgebreid met geïntegreerde applicaties en functionaliteiten en daarmee een standaardoplossing ontwikkeld die zowel geschikt is voor de B2B- als de B2C-markt.
”Onze partners hebben onze toonaangevende commerciële oplossing toegespitst op en geoptimaliseerd voor de MKB-markt,” aldus Patrick Finn, Senior Vice President Global Channel & Partnership van hybris and SAP Customer Engagement & Commerce. ”Met het MKB-partnerprogramma van hybris kunnen onze partners snel de markt op en het biedt potentiële klanten flexibele licentiemodellen die niet alleen afhankelijk zijn van hun omzet.”
De partners kunnen het productaanbod van hybris als standaardoplossing aanbieden, maar ook hosten in een partnerfaciliteit of in een datacenter die door hybris wordt gehost. Bovendien kunnen potentiële klanten een abonnement afsluiten voor de software, wat als voordeel heeft dat ze pas meer betalen als ze groter worden.
”In het Catalyst-productaanbod van hybris zit het beste van de jarenlange ervaring die we met de producten en diensten van hybris hebben opgebouwd,” zegt Brian Grady, CEO en oprichter van de Gorilla Group.
Trent Brown, CEO van Tacit Knowledge: ”Met het MKB-partnerprogramma van hybris kunnen we B2C-klanten een end-to-endoplossing aanbieden met een optimaal beheersysteem, dat gebruikmaakt van de technologie van hybris, voor het verwerken en verzenden van orders en het afhandelen van retourzendingen. Een belangrijke onderscheidende factor is ook de financiële flexibiliteit: klanten kunnen kiezen voor maandelijkse betalingen of zelfs voor een betalingsregeling op maat.”
Organisaties kunnen het productaanbod van hybris ook onderbrengen in een abonnement, waarmee zij hun partners in de gelegenheid stellen om hun strategische doelen te realiseren. De BORN Group, Conexus, CrossView, de Gorilla Group en Tacit Knowledge zijn de eerste partners die dit programma in de markt zullen zetten.
Ga voor meer informatie over de Cloud Edition van hybris naar http://hybris.com/en/services/cloud-for-commerce.
OVER HYBRIS
hybris software, een SAP-onderneming, biedt omni-channel commerciële oplossingen op het gebied van betrokkenheid van klanten. Bedrijven kunnen hiermee in real-time een duidelijk beeld vormen van hun klanten, wat ze in staat stelt om een meer relevante klantervaring aan te bieden waardoor het bedrijf meer producten, diensten en digitale content kan verkopen via elk touchpoint, kanaal en apparaat. Door state-of-the-art gegevensmanagement, contextgebaseerde marketingtools en uniforme handelsprocessen heeft hybris enkele van ’s werelds grootste organisaties zoals 3M, ASICS, Bridgestone, EE, Galeries Lafayette, Johnson & Johnson, Levi Strauss & Co, Nestlé, Nespresso, Nikon, Rexel, Samsung Electronics, Ted Baker, Tommy Bahama en W.W. Grainger geholpen om een winstgevende groep klantenbasis te werven, te behouden en uit te breiden. SAP hybris Commerce Suite, SAP hybris Marketing en hybris Billing vormen de basis van de oplossingen in SAP Customer Engagement & Commerce, samen met SAP® Cloud for Sales, SAP Cloud for Service en SAP Customer Relationship Management. Zij bieden bedrijven de grondslag, het kader en de hulpmiddelen om een holistische klantweergave te creëren via verschillende kanalen. Zo wordt de betrokkenheid van klanten vereenvoudigd en complexe bedrijfsproblemen worden opgelost. Ga voor meer informatie naar www.hybris.com.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.