Signify verdiept samenwerking met Workday om innovatie en AI-gedreven HR-processen te accelereren

Workday, een leidende leverancier van oplossingen om organisaties te helpen hun personeel en kapitaal te beheren, maakt bekend dat Signify, wereldleider in verlichting, zijn bestaande Workday-overeenkomst verdiept om AI-gedreven innovatie en het bouwen van een skills-first organisatie te accelereren. Een strategische sessie in het recent geopende Workday Customer Innovation Lab in Amsterdam zorgde voor nieuwe inzichten in de manier waarop de organisatie met Workday Human Capital Management nog beter kan inspelen op de professionele groei van medewerkers en strategische doelen kan verwezenlijken.
Innovatie is geen onbekende voor de Nederlandse verlichtingsleverancier Signify. De werknemers van het bedrijf zijn al meer dan 125 jaar pioniers op dit gebied. Transformatie vindt op grote en kleine manieren plaats binnen elke afdeling van Signify, inclusief HR, ten behoeve van de 35.000 wereldwijde werknemers van de organisatie. Om concurrentievoordeel in de markt te behouden en toekomstig succes te waarborgen, heeft Signify de strategische ambitie om een skills-first organisatie te worden. De adoptie van Workday is essentieel voor deze transformatie en de verdere digitalisering van HR-processen.
Een gekwalificeerd personeelsbestand voor de toekomst van werk
Tijdens de bijeenkomst kreeg Signify’s senior HR-leiderschap een warm welkom in een inspirerende setting. De sessie in het Customer Innovation Lab was zorgvuldig opgebouwd rond de thema’s shine, simplicity en speed, die naadloos aansluiten bij de kernwaarden van Signify als leidend bedrijf in de verlichtingsindustrie. Interactieve sessies in een innovatieve ruimte met moderne technologieën zoals touchscreens en videoconferentie-integratie versterkten de betrokkenheid van het team en resulteerden in nieuwe, waardevolle inzichten in de manieren waarop technologie HR-processen kan ondersteunen.
“De samenwerking met Workday geeft ons de kans om onze HR-processen verder te optimaliseren en een skills-first organisatie te worden”, zegt Sarah Wilson, Head of Reward Europe bij Signify. “Dankzij de innovatieve tools en expertise van Workday kunnen we onze strategische doelen verwezenlijken en onze medewerkers ondersteunen in hun professionele groei.”
Om de wendbaarheid van het personeelsbestand en de personeelsstrategieën te bevorderen is een holistische aanpak van talentmanagement, waarbij generatieve AI en tools zoals Workday Skills Cloud centraal staan, essentieel. De interactieve presentaties zorgden voor een dieper begrip van dit ecosysteem, wat de aanwezige deelnemers vanuit Signify’s senior HR-leiderschap inzicht gaf in hoe dergelijke technologieën kunnen bijdragen aan efficiëntere wervings- en ontwikkelingsprocessen. Dankzij gepersonaliseerde scenario’s wordt de impact van beslissingen direct duidelijk, wat Signify in staat stelt om toekomstbestendige keuzes te maken.
“Workday helpt organisaties in EMEA om uitdagingen om te zetten in kansen. We blijven ons inzetten voor innovatie, zowel in het toevoegen van nieuwe functionaliteiten aan onze eigen producten als in het ondersteunen van onze klanten om succesvol te zijn in een steeds veranderende markt”, zegt Hette Mollema, VP Benelux, Workday. “Het is inspirerend om te zien hoe Signify gebruikmaakt van onze technologie om een naadloze gebruikerservaring te creëren en medewerkers in staat te stellen hun carrières in eigen hand te nemen. We kijken ernaar uit om onze samenwerking verder uit te bouwen en gezamenlijk nieuwe mogelijkheden te verkennen.”
Signify onderzoekt momenteel de implementatie van Workday Learning en een virtuele assistent, waarmee medewerkers worden ondersteund in hun professionele groei.
==============================================
Over Workday
Workday is het AI powered-platform dat organisaties helpt hun belangrijkste activa te beheren – hun werknemers en kapitaal. Het Workday-platform is gebouwd met AI in de kern om klanten te helpen mensen te laten groeien, hun werk te verbeteren en hun bedrijf blijvend vooruit te helpen. Workday wordt gebruikt door meer dan 10.500 organisaties over de hele wereld en in verschillende sectoren – van middelgrote bedrijven tot meer dan 60% van de Fortune 500. Ga voor meer informatie over Workday naar workday.com.
Toekomstgerichte Verklaringen
Dit persbericht bevat toekomstgerichte verklaringen, waaronder verklaringen met betrekking tot de plannen, overtuigingen en verwachtingen van Workday. Deze toekomstgerichte verklaringen zijn uitsluitend gebaseerd op momenteel beschikbare informatie en onze huidige overtuigingen, verwachtingen en aannames. Omdat toekomstgerichte verklaringen betrekking hebben op de toekomst, zijn ze onderhevig aan inherente risico’s, onzekerheden, aannames en veranderingen in omstandigheden die moeilijk te voorspellen zijn en waarvan vele buiten onze controle vallen. Als de risico’s werkelijkheid worden, aannames onjuist blijken of we te maken krijgen met onverwachte veranderingen in omstandigheden, kunnen de werkelijke resultaten wezenlijk verschillen van de resultaten die deze toekomstgerichte uitspraken impliceren, en daarom dient u niet te vertrouwen op toekomstgerichte uitspraken. Risico’s omvatten, maar zijn niet beperkt tot, risico’s beschreven in onze deponeringen bij de Securities and Exchange Commission (“SEC”), met inbegrip van ons meest recente rapport op Formulier 10-Q of Formulier 10-K en andere rapporten die we hebben ingediend en van tijd tot tijd zullen indienen bij de SEC, waardoor de werkelijke resultaten kunnen afwijken van de verwachtingen. Workday neemt geen verplichting op zich, en is op dit moment niet van plan, om dergelijke toekomstgerichte verklaringen bij te werken na de datum van dit persbericht, behalve zoals vereist door de wet.
Alle niet-vrijgegeven diensten, functies of mogelijkheden waarnaar in dit document, op onze website of in andere persberichten of openbare verklaringen wordt verwezen en die momenteel niet beschikbaar zijn, kunnen naar goeddunken van Workday worden gewijzigd en worden mogelijk niet volgens plan of helemaal niet geleverd. Klanten die Workday diensten kopen, dienen hun aankoopbeslissingen te baseren op diensten, mogelijkheden en functies die momenteel beschikbaar zijn.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.