Industry Wire

Geplaatst door Onze Kapel

Cosmeticamerk Dr. Hauschka kiest Onze Kapel voor The Big Idea

Dr. Hauschka, expert in 100% natuurlijke cosmetica, heeft Onze Kapel gekozen als strategisch partner voor de ontwikkeling en doorvertaling van The Big Idea en de merkstrategie op de Nederlandse en Belgische markt.

Onder leiding van CEO Marlijn van Straaten streeft Dr. Hauschka Benelux ernaar om het merk toegankelijker te maken en een bredere doelgroep te bereiken. Recent zijn er uitbreidingen gedaan in distributie, zoals de samenwerking met DA, waardoor de producten van Dr. Hauschka in 250 DA-filialen in Nederland verkrijgbaar zijn. Eerder werden de producten al toegevoegd aan het assortiment van Holland & Barrett. “Onze Kapel heeft met de ontwikkeling van The Big Idea precies de juiste toon weten te raken en heeft ons verrast met hun creatieve blik van buitenaf,” aldus Marlijn van Straaten. “Met deze strategische samenwerking hebben we in Onze Kapel de perfecte partner gevonden om ons te begeleiden in een werkveld met veel concurrentie. Het is
een strategisch en creatief bureau dat slimme keuzes maakt en deze weet om te zetten in concrete, uitvoerbare plannen om daarmee de meeste impact te behalen.”

Rob Hoogeveen, eigenaar bij Onze Kapel, zegt: “De kennismaking met Dr. Hauschka voelde meteen als een natuurlijke match. De kwaliteit van de producten en hun rijke verleden hebben onze creativiteit flink geprikkeld. We staan dan ook te trappelen om samen te werken aan het verder uitbouwen van het merk en het bereiken van nieuwe doelgroepen.”

Met de volledige productieketen in eigen beheer besteedt het merk veel aandacht aan hoe het kan bijdragen aan een zo groen mogelijke milieuvoetafdruk. Door te vertrouwen op de natuurlijke balans van je huid en op de kracht van heilzame planten, laat het merk zien dat de natuur – en jouw huid – precies weet wat nodig is. Deze filosofie, die sinds de oprichting in 1967 de kern van Dr. Hauschka vormt, blijft leidend in alles wat het merk doet.

Over Onze Kapel

Vanuit Onze Kapel in Haarlem ontwikkelen wij slimme, creatieve oplossingen die niet alleen de aandacht trekken, maar ook echte impact maken. Oplossingen waarmee we merken laten groeien op alle vlakken. Wij geloven in tastbare resultaten. Daarom meten we het succes van onze campagnes niet alleen aan het aantal likes of views, maar aan de werkelijke impact: meer conversies, sterkere merkloyaliteit en een groeiende klantenkring. Dat doen we nu al bijna 30 jaar voor grote merken ėn voor merken die groot willen worden.

Over Dr. Hauschka

Dr. Hauschka biedt sinds 1967 een 100% natuurlijk, holistisch verzorgingsconcept met weldadige behandelingen en heilzame gezichts-, lichaams- en make-up producten die de kracht van de huid en het lichaam ondersteunen om zichzelf in balans te brengen. De producten zijn gecertificeerd volgens het internationale NATRUE-keurmerk. Als pionier op het gebied van natuurlijke cosmetica gebruikt het merk uitsluitend ingrediënten uit eigen biodynamische tuin, van wildpluk of biologische fair-trade initiatieven over de hele wereld.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht