Cineville zoekt nieuwsgierige Zweden

In Nederland is het al een tijdje een begrip, maar inmiddels breidt het bioscoop lidmaatschap Cineville zich ook uit naar andere Europese landen. Naast Duitsland, België en Oostenrijk, komt Cineville nu ook naar Zweden. Voor die lancering maakte KesselsKramer de campagne om Cineville te introduceren aan deze nieuwe doelgroep: nieuwsgierige Zweden.
Nieuwsgierigheid
Sommige mensen zijn gewoon eindeloos nieuwsgierig. Ze willen weten wat er achter die halfopen deur zit. Ze zien mensen op straat en denken: hoe ziet hun leven eruit? Ze weten dat er zoveel meer te zien is. Voor die mensen is er Cineville. Eindeloos naar de film voor de eindeloos nieuwsgierigen.
In de campagnefilm zien we verschillende mensen op verschillende manieren nieuwsgierig zijn. Ze steken hun hoofd door een heg, kijken door een hoge deur, in een put in de grond. Absurdistisch voor de buitenwereld, maar herkenbaar voor nieuwsgierige geesten.
Bekijk de campagnefilm hier.
“Er zijn heel veel vormen van filmliefde, maar het begint allemaal met nieuwsgierigheid”, vertelt Joanne Gloudemans, directeur Communicatie bij Cineville. “Dat gevoel dat er meer te zien is, dat er altijd en overal iets te ontdekken valt. Voor die nieuwsgierige mensen is er Cineville.”
“Commercials over de kracht of schoonheid van film zijn er al genoeg”, aldus Gijs van den Berg, creative director bij KesselsKramer. “Met deze campagne overstijgen we dat, en positioneren we Cineville in een nieuwe markt bij een doelgroep van filmliefhebbers die verenigd wordt door nieuwsgierigheid. Een universele waarheid die toepasbaar is in alle landen.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.