Kruidvat lanceert Digital Out of Home-netwerk in 775 winkels
Kruidvat start deze week met de landelijke uitrol van een Digitaal-Out-of-Home (DOOH) netwerk. Met een bereik van gemiddeld 5 miljoen wekelijkse winkelbezoekers biedt Kruidvat adverteerders de kans om via digitale etalageschermen te adverteren en zowel Kruidvat-bezoekers als shoppers in de winkelstraat te bereiken. Met deze stap biedt Kruidvat merken zowel on- als offline advertentiemogelijkheden onder de naam OptimO.
Met de introductie van digitale schermen in de winkeletalage zet Kruidvat naar eigen zeggen een 'volgende stap in de wereld van retailmedia'. Na de lancering van diverse online retailmedia proposities vorig jaar, kunnen adverteerders nu ook offline inspelen op de behoeften van hun doelgroep. Met OptimO kan dit zelfs vlak voor het aankoopmoment in de winkel, om zo nog meer impact te maken.
Neem een Premium abonnement en krijg onbeperkt toegang tot premium artikelen en vele andere voordelen.
- Alles van Emerce Account
- Toegang tot alle Premium nieuws artikelen
- Korting op tickets Emerce Events
- Krijg Emerce 100 opgestuurd