Industry Wire

Geplaatst door Born05

Born lanceert Newborn

NewBorn is het nieuwste initiatief van Born05, neergezet om het uitgesproken DNA van een startup te combineren met de ervaring, expertise en het netwerk van een award-winning agency. Met als doel? Accelerating innovation.

Met NewBorn gaat Born05 op zoek naar partnerships. Om zichzelf te ontdekken, ruimte te creëren voor experimenten én om nieuwe producten en markten te leren kennen. Dat past uitstekend bij Born05 dat veelal aan omvangrijke projecten voor grote merken werkt. Het uiteindelijke doel van de samenwerkingen? De startup wordt sneller volwassen. En Born05 blijft jong. “We bundelen de krachten van een startup met die van een grownup.”

Of je samen in staat bent sneller en beter te vernieuwen, is volgens NewBorn vooral afhankelijk van de chemie tussen de betrokken partijen. Het selectieproces voltrekt zich dan ook volgens een formule waarbij de wederzijdse match, de ruimte voor experimenteren en een gezond investeringsmodel centraal staan.

Rogier IJzermans, CEO en oprichter van Born05

“Als creatief bureau ben je continu bezig jezelf opnieuw uit te vinden. Enerzijds om geprikkeld te blijven, anderzijds om voorop te blijven lopen. En juist die houding zorgt voor een behoefte om te blijven vernieuwen, zonder daarbij te tornen aan de positieve ontwikkelingen die het moederbedrijf Born05 op dit moment meemaakt. Met NewBorn geven we innovatie binnen het hele bedrijf een boost.”

Bert MulderBusiness Development 

“Met NewBorn ontwikkelen we samenwerkingsverbanden waarin we kunnen experimenteren en vernieuwen. Om zo als compleet bureau beter en breder te worden. Dat kan op verschillende manieren: we kunnen de accelerator zijn door een startup te vinden en daar onze expertise aan te verbinden. Maar we kunnen ook de initiator zijn. Door zelf een idee te omarmen en daar partijen bij te vinden. Of we kunnen het allebei doen, en dan worden wij zelf een startup. Welke manier we kiezen hangt af van wat we tegenkomen.”

newborn.born05.com

Over Born05

Born05 is een creatief bureau uit Utrecht dat relaties bouwt tussen mensen en merken. Met de customer journey als startpunt creëert Born05 relevante contact momenten en oplossingen voor opdrachtgevers als: KLM, Bol.com, KPN, ING, Alzheimer Nederland, Philips, Jacobs Douwe Egberts en WeTransfer. www.born05.com

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht