Industry Wire

Geplaatst door Platform161

Zilveren Kruis kiest Platform161 voor haar digitale marketingcampagnes

Zilveren Kruis heeft gekozen voor een overstap naar de DSP technologie Platform161. Voor de digitale marketing is dan ook een volwaardig partnership gesloten. Platform161 geeft strategisch advies en verzorgt de gehele digitale mediaplanning en inkoop. Platform161 heeft in de afgelopen twee jaar ook de online display campagnes voor Zilveren Kruis verzorgd.

De overstap vindt niet lang plaats nadat het merk Agis Zorgverzekeringen is overgegaan in Zilveren Kruis begin van dit jaar. Door deze samenvoeging is Zilveren Kruis de grootste zorgverzekeraar van Nederland geworden met ruim 3.5 miljoen verzekerden. De overstap naar Platform161 is onderdeel van het voornemen om meer programmatic in te kopen.

De belangrijkste redenen voor de overstap zijn de expertise, full-service niveau, volledige transparantie, continue kennisdeling en custom ontwikkelde oplossingen op het gebied van digital advertising, welke hebben geleid tot optimale campagneresultaten en inzichten.

Reinier Bonebakker, Manager Direct Accounts Platform161: “We zijn zeer verheugd dat Zilveren Kruis ons nu definitief heeft gekozen. Ook andere Achmea labels zoals FBTO, Interpolis en De Friesland Zorgverzekeraar hebben reeds hun digitale marketing campagnes aan ons uitbesteed. We kijken er naar uit om komende tijd onze uitgebreide expertise op het gebied van digitale marketing en automated trading te kunnen aanwenden om Zilveren Kruis maximaal succesvol te laten zijn binnen de digitale marketing.”

Soleyman Razeq, Online Marketeer Zilveren Kruis: “Wij zijn blij met de technologie en expertise die Platform161 ons biedt. Onze ervaringen met hen zijn zeer positief: Platform161 blinkt uit in vakkundigheid en flexibiliteit.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht