
De kracht van Human Loyalty: bouwen aan langdurige klantrelaties

Beschikbaar vanaf 9 okt 2025
Wil je deze video bekijken? Meld je dan kosteloos aan. Deze collectie gaat live op 9 okt 2025. Don't worry. We sturen je een reminder, zodat je niets hoeft te missen.
In een tijd waarin klantenaandacht versnipperd is en traditionele loyaliteitsprogramma’s tekortschieten, introduceert Tui Six, managing director bij Merkle, het concept Human Loyalty.
Dit concept richt zich op het opbouwen van duurzame relaties door middel van menselijke verbinding. Hierbij staat de connectie tussen merkwaardes en de klantverwachtingen centraal.
Onderzoek toont aan dat emotioneel betrokken klanten tot twee keer meer uitgeven en loyaal blijven aan merken die ze vertrouwen. In plaats loyaliteitsprogramma’s alleen in te laten spelen op transactionele aspecten, pleit Merkle ervoor deze te verdiepen met emotionele componenten.
Door te investeren in emotionele loyaliteit transformeer je klanten tot merkambassadeurs en versterk je de klantrelatie op de lange termijn.

Tui Six
Tui werkt sinds 2024 bij Merkle en is als Managing Director verantwoordelijk voor Merkle Nederland. Met meer dan 16 jaar ervaring in digital, e-commerce en strategie, heeft Tui een uitgebreide achtergrond opgebouwd in zowel bureau- als klantzijde. Tui begon haar carrière in 2008 en heeft sindsdien gewerkt bij gerenommeerde bedrijven zoals Dept, Technische Unie, Knab en Accenture Song.
Met Merkle richt Tui zich op het vereenvoudigen en relevanter maken van digitale diensten & producten, met als doel mensen beter te bereiken en waarde te creëren voor klanten.

Oliver de Leeuw
Oliver is een allround online communicatieprofessional. Hij denkt, werkt en handelt in de breedte: van het meedenken over creatieve concepten voor video’s met de minister-president tot het draaien van gerichte social media advertentiecampagnes. Hij werkt net zo graag achter de schermen als op een podium. Oliver is een host voor Emerce TV.
Uitgelichte video's

Performance branding: merk en conversie verbinden anno 2025



Terug naar creativiteit: hoe AI de kunst van marketing weer vrijspeelt



ROI van content in tijden van AI

Nieuwe insights
Slimmer budgetbeheer: patronen in uitgaven signaleren met AIWaarom een opslagruimte huren een slimme oplossing is voor ondernemers en particulierenSocial media als motor voor zorgwervingssuccesNa ruim 2 maanden 9,7% voorlopen op het jaartargetLokale inkoop door supermarkten slim geregeldGerelateerde artikelen


Performance branding: merk en conversie verbinden anno 2025

Terug naar creativiteit: hoe AI de kunst van marketing weer vrijspeelt
