
Van performanceproblemen naar digitale vernieuwing: Holmatro en Harborn lanceren app, site en portal

Beschikbaar vanaf 24 sep 2025
Wil je deze video bekijken? Meld je dan kosteloos aan. Deze collectie gaat live op 24 sep 2025. Don't worry. We sturen je een reminder, zodat je niets hoeft te missen.
Krachtige hydraulische gereedschappen, die levens redden in kritieke situaties; dat is wat Holmatro levert. Maar achter die kracht schuilde tot voor kort een digitale infrastructuur die niet mee kon met de ambities van het merk.
Aan tafel Flinn Deen van Holmatro en Ferdinando van de Panne van digitaal bureau Harborn. We bespreken onder meer hoe het verbeteren van de performance van de website in China leidde tot het bouwen van een nieuwe app, website en portal.

Ferdinando Panne
Ferdinando van de Panne is Commercieel Directeur & Partner bij Harborn Digital, waar hij sinds 2019 organisaties ondersteunt in hun digitale strategie.
Hij werkte eerder in commerciële en strategische functies bij Prowareness, Dubbelsteyn en Bostec Management & Consultancy.
Zijn ervaring is verrijkt met Agile-trainingen, die hem leerden flexibel in te spelen op verandering.
Academisch combineert hij een Bachelor Business Administration met een Master Strategic Entrepreneurship (RSM, Erasmus University).

Flinn Deen
Flinn is General Manager Sales, Marketing & Product Management bij Holmatro Rescue Equipment. Hij geeft leiding aan de commerciële organisatie en is verantwoordelijk voor wereldwijde verkoop, marketing en productontwikkeling. Met internationale ervaring verbindt hij innovatieve techniek met de behoeften van hulpdiensten zoals brandweer, politie en defensie. Zijn focus ligt op commerciële visie en samenwerking met het wereldwijde dealernetwerk. Samen met zijn team werkt hij aan de verdere groei en marktpositie van Holmatro in lifesaving technology.

Irene Rompa
Irene is een psycholoog met meer dan vijftien jaar ervaring in de (deep)tech en startup/scale-up scene in Nederland en de Verenigde Staten. In 2023 heeft zij ervoor gekozen om all-in te gaan op hosting en moderatie. Daarnaast is zij afgestudeerd en heeft zij zich ingeschreven als mediator. Haar focus voor 2024 zal uitsluitend liggen op het hosten, modereren en bemiddelen. Irene is een host voor Emerce TV.
Over de collection

De agency cases van september
Nieuwe insights
Retail media vergt één geïntegreerde media-aanpak[Podcast] Doorzetters met Elske Doets: ‘Het feest is over’, zei de bankEmerce Rapport Online Damesfashion 2025-2026Het AI value proposition canvas: praktisch kader voor digitale beslissingenHoe de adolescentie voorbij? Van ambitie naar uitvoering in datagedreven marketingGerelateerde artikelen


Taylor Travel Group en Craftmore lanceren internationale website voor luxe zakenreizigers

Nationale Vacaturebank scoort drie keer meer sollicitaties via app
