
Returnless: retourkosten verlagen, omzet behouden en klanttevredenheid verhogen met slimme incentives
Beschikbaar vanaf 20 nov 2025
Wil je deze video bekijken? Meld je dan kosteloos aan. Deze collectie gaat live op 20 nov 2025. Don't worry. We sturen je een reminder, zodat je niets hoeft te missen.
Maten, seizoensgebondenheid en marges spelen een grote rol bij retouren in fashion. Toch liggen er voor veel webshops nog enorme kansen om retouren slimmer aan te pakken. Jasper Emanuel, Partnermanager van Returnless, laat zien hoe automatisering, data en slimme incentives kosten verlagen en omzet en klanttevredenheid vergroten.

Jasper Emanuel
Als partnermanager bij Returnless is het Jasper zijn missie om een internationale selectie van partners op te bouwen die hetzelfde doel hebben. “Merchants helpen groeien door middel van een goede Returnless-strategie.” De partner selectie bestaat uit Agency-, Integration- en Industry-partners.
Over de collection

Wat is nieuw binnen online fashion?
Nieuwe insights
Seizoensgebonden e-commerce in beweging: de rol van kerstpakketten in online retailDe vijf belangrijkste redenen waarom AI-projecten mislukkenZet je winkel op de radar: hoe locatie dé motor wordt voor fysieke retailFulfilmentpartij Monta versnelt groei rondom duurzamere e-commerce logistiek met komst nieuw pand[Podcast] Lokke Moerel: “We zitten in de grey zone – niet in oorlog, niet in vrede”Gerelateerde artikelen


Bazaarvoice: hoe review syndication fashionmerken helpt meer te verkopen via retailers

Van next day naar best day: Wuunder laat zien hoe duurzame bezorging winst oplevert
