Research
Emerce Benchmark Influencer Marketing 2025
Influencer marketing heeft zich tot een belangrijk onderdeel in de marketingmix ontwikkeld. Maar hoe weet je nu of je campagne naar behoren heeft gepresteerd? Samen met influencer marketing platform The Cirqle heeft Emerce de prestaties van verschillen grootten influencers in kaart gebracht. Dit op basis van first party data van 1,5 miljoen creators uit het platform van The Cirqle.
Het rapport geeft onder andere inzicht in:
- Nano (1–10k), Micro (10–100k), Mid-Tier (100–500k), Macro (500k–1M), Mega (1M+) influencers
- Engagement, conversie & ROI
- Gemiddelde campagnebudgetten
- Bereik, CPM & CPC
- Prestaties van platformen & formats
)
Download dit rapport
Onderwerpen:
Influencer marketing
Engagement, conversie & ROI
Bereik, CPM & CPC
Upgrade naar Emerce for teams om dit rapport te downloaden
Voor teamabonees
Upgrade naar een Emerce for teams-abonnement en krijg onbeperkt toegang voor je hele team tot research content, premium nieuwsartikelen, Emerce Learning en andere voordelen.
Log in met je Emerce Account