Industry Wire

Geplaatst door LEWIS PR

LEWIS viert internationaal twintigjarig bestaan met twintig jaar groei

Eindhoven, 17 november 2015 – LEWIS, het wereldwijde communicatiebureau, eindigde zijn fiscale jaar 2015 op 31 juli met een omzet van US$65 miljoen. Dit komt neer op een jaarlijkse groei van 23 procent, waardoor ook het twintigste achtereenvolgende jaar met groei is afgesloten. LEWIS heeft nu bijna zeshonderd werknemers in 27 kantoren wereldwijd. “Dit jaar was één van de meest opwindende jaren in onze twintigjarige geschiedenis”, zegt CEO Chris Lewis. “We hebben meer klanten, diensten en talent dan ooit.”

Het bureau investeerde flink in nieuwe seniorfuncties om de organische groei te ondersteunen. Kevin Braim werd aangesteld als Chief Information Officer, Ranj George werd aangenomen als Head of Consumer in het Verenigd Koninkrijk en Matt Robins is de eerste Director of Insight and Research bij LEWIS, omdat steeds meer klanten behoefte hebben aan hoogwaardig onderzoek. Daarnaast zijn de kantoren in Antwerpen, Boston, München en San Diego uitgebreid en in een nieuw jasje gestoken.

Dit jaar stond ook in het teken van het investeren in werknemers, met de start van het trainingsprogramma Rise. Dit programma bereidt de medewerkers voor op de toenemende vraag naar geïntegreerde campagnes. Sinds de start vonden zes intensieve academies plaats in San Diego. Medewerkers uit alle delen van de wereld volgden een trainingsprogramma van twee weken op het gebied van geïntegreerde marketing en communicatie. Er is ook een online trainingsprogramma geïntroduceerd om medewerkers wereldwijd op alle niveaus te kunnen opleiden.

“We bedienen nu klanten met het volledige spectrum van earned, owned en paid mediakanalen”, legt Lewis uit over de vernieuwde werkwijze. “Het is goed om daar nu al klaar voor te zijn. In 2016 verwachten we meer vraag naar wereldwijd geïntegreerde campagnes, omdat klanten hun traditionele silo’s op hun marketingafdelingen verder afbreken.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht