Industry Wire

Geplaatst door Lubbers De Jong

Lubbers De Jong helpt Netwinst met het vergroten van de naamsbekendheid

Utrecht, 14 december 2015 – Netwinst, leverancier van e-commerce- en marketing automation-diensten, gaat een samenwerking aan met communicatiebureau Lubbers De Jong. De samenwerking is erop gestoeld de naamsbekendheid van zowel Netwinst als haar tools in Nederland te vergroten, en marketeers te informeren over de producten van Netwinst.

Netwinst levert een breed scala aan marketingtools, die er voor zorgen dat klantcontact persoonlijker, waardevoller en relevanter wordt. De diensten die Netwinst levert bestaan onder andere uit Personal Email Marketing tools, Online Performance Dashboards, campagne- en offertetools en online advies. De tools leveren een gegarandeerd resultaat, met een verhoogde return on investment binnen 8-12 weken na implementatie.

Peter van der Schaar, directeur van Netwinst: ‘We zijn het afgelopen jaar enorm gegroeid. Er is grote vraag naar platform overkoepelende campagne managementtools die het persoonlijke karakter van klantcommunicatie niet uit het oog verliezen. Netwinst levert tools waar marketeers eerder slechts van konden dromen.’

Peter Keijzer, directeur van Lubbers De Jong: ‘Netwinst slaat een brug tussen alle verschillende platformen waarmee bedrijven met hun klanten communiceren. Door het verrijken van data met data van andere platformen levert Netwinst een synergie waardoor marketeers zich weer op hun kerntaken kunnen richten – en dat is opgevallen bij een aantal grote bedrijven. We zijn dan ook enthousiast  Netwinst te helpen hun marktaandeel en naamsbekendheid te vergroten.’

Over Netwinst:
Netwinst is een marketing technologiebedrijf uit Utrecht dat zich bezig houdt met het persoonlijker en relevanter maken van communicatie, door het toepassen van innovatieve technologie en data. Dit jaar viert Netwinst haar vijfde verjaardag. Ondanks haar leeftijd heeft het bedrijf een indrukwekkend klantenbestand opgebouwd. Tot de klanten behoren onder andere Electrabel, KPN, XS4ALL en de NS. De oplossingen van Netwinst verbeteren constant de marketing- en salesprocessen, zonder in te boeten op persoonlijk klantcontact. Hierdoor garandeert Netwinst een verhoogde return on investment binnen 12 weken na implementatie.

Over Lubbers De Jong:
Lubbers De Jong is een Amsterdams adviesbureau dat communicatie en pr inzet als strategische instrumenten voor het bouwen van sterke relaties tussen merken en publieksgroepen. Het bureau is in 1987 opgericht en heeft expertise opgebouwd op het gebied van pr en content marketing voor nationale en internationale technologie- en innovatiebedrijven. Lubbers De Jong werkt onder andere voor Salesforce, Red Hat, Infor, Startupbootcamp en Interxion en is sponsor van de Plastic Soup Foundation, Pifworld en TEDxYouth Amsterdam. In 2014 won het bureau de VPRA Dutch PR Award.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht