Wie wint DDMA e-mail @awards 2016?

Op 9 juni a.s. worden voor de zesde keer de DDMA awards voor beste e-mail m|v en beste e-mailcampagne uitgereikt tijdens de DDMA EMAIL SUMMIT in de Kromhouthal in Amsterdam. Deze awards zijn bedoeld als beloning voor al het creatieve werk dat in e-mailmarketing is gedaan het afgelopen jaar. Inzenden kan vanaf vandaag.
De awards worden dit jaar uitgereikt tijdens de DDMA EMAIL SUMMIT, het grootste Nederlandse congres op het gebied van e-mailmarketing. Dit congres is een initiatief van de DDMA commissie E-mail (events & awards). Inzenden voor e-mail m|v van het jaar kan tot 21 april. E-mailcampagnes kunnen worden ingezonden tot 12 mei. Een vakjury, bestaand uit experts in het vakgebied, met als juryvoorzitter Frans Reichardt, maakt op 18 mei de nominaties in beide categorieën bekend.
Meer mogelijkheden en creativiteit door inzetten data
“E-mail blijft een van de belangrijkste en meest rendabele kanalen voor de digitale klantdialoog. We zien dat in deze omnichannel wereld e-mail een sterke factor blijft in de marketingmix“, aldus Frans Reichardt. “Door een steeds beter gebruik van data worden de mogelijkheden van e-mail alleen nog maar groter. En de campagnes steeds creatiever.”
Vorige winnaars
Vorig jaar won Hotelspecials de award voor beste e-mailcampagne en werd Albert Vogelaar van BSH Huishoudapparaten uitgeroepen tot e-mail man van het jaar. Eerdere winnaars zijn onder andere Saartje de Wit (Ohra/Delta Lloyd) en Marktplaats in 2014 en Wouter Hosman (2Organize) en Travix in 2013.
Meer informatie over de awards, de DDMA EMAIL SUMMIT en de mogelijkheid tot inzenden is te vinden op http://www.emailsummit.nl/
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.