Industry Wire

Geplaatst door EPIServer

Episerver introduceert geïntegreerde A/B-testen voor sneller, beter onderbouwd toewijzen van content

Haarlem, 9 juni 2016 Episerver, de leidende provider van digital marketing, content management en digital commerce oplossingen, introduceert de geïntegreerde A/B-testmodule. De functionaliteit is onderdeel van de Spring Release van de Digital Experience Cloud™.

De nieuwe A/B-testmodule stelt marketeers in staat om eenvoudig te bekijken welke content de beste resultaten oplevert, zonder de content handmatig te hoeven analyseren en veranderen. De functionaliteit is naadloos geïntegreerd in de Digital Experience Cloud™, zodat het testen en toewijzen van de beste content eenvoudig in de productieworkflow wordt opgenomen. Zo kan de digitale merkstrategie verder geoptimaliseerd worden.

De geïntegreerde A/B-testfunctionaliteit geeft marketeers direct uitgebreide inzichten die gebruikt kunnen worden in de bestaande CMS-strategieën. Volgens Jeroen Staehle, Marketing Manager Continental Europe bij Episerver, wordt het werk van een marketeer door deze functionaliteit eenvoudiger. Marketeers hoeven niet meer bezig te zijn met het handmatig analyseren en verbeteren van een voorgaande ervaring, maar kunnen hun tijd steken in het ontwikkelen van nieuwe ideeën. “Terwijl A/B-testen al lange tijd de best practice voor digital content optimalisatie is, zetten weinig marketeers het in om hun digitale ervaring te verbeteren”, aldus Staehle. “Door de efficiëntie van A/B-testen te verbeteren, bekrachtigen we marketeers om het testen naadloos in hun content productieworkflow en het leveren van de ervaring op te nemen. Zonder eindeloze analyse, reproductie of herplaatsing.”

De geïntegreerde A/B-testmodule volgt op de continue verbeteringen van de producten en oplossingen van en door Episerver. De laatste verbeteringen, die onderdeel zijn van de huidige productrelease, komen tegemoet aan wensen en behoeften van zowel nieuwe als bestaande klanten. Alle verbeteringen zijn gericht op het verbeteren van de digital experience optimalisatie en marketingcampagneresultaten voor web, social, e-mail, remarketing en meer.

Aanvullende Episerver functionaliteiten en verbeteringen die vandaag worden gelanceerd:

  • PaaS: de managementcapaciteiten van meerdere Web Apps die onder één account vallen zijn verbeterd, net als de e-mailservice, waarbij SSL is toegevoegd om te voldoen aan Google’s nieuwe beveiligingsranking. Ook zijn de beveiligingsfunctionaliteiten verbeterd.
  • Zoekschaalbaarheid: Episerver Find schaalbaarheid voor enterprise-omgevingen en relevantie gebaseerde ervaringen zijn verbeterd en er zijn meer taalopties voor cross-geografie en regionaal gebonden organisaties.
  • Commerce: onderdeel van de release zijn verbeterde campagne- en promotiefunctionaliteiten, een aangescherpte Commerce Manager gebruikservaring en meer performance in het Order Systeem.
  • Ektron 9.1 SP3 updates: voor deze update zijn Microsoft Edge, TLS 1.2 ondersteuning en verbeteringen in Solr Search toegevoegd.
  • New Social API: verbeterde cloud gebaseerde API voor opmerkingen, ratings en reviews, groepen en community moderatie.

Wilt u meer weer weten over de oplossingen en aanbiedingen van Episerver? Kijk op Episerver.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht