Volvo Trucks Europe kiest Adnovate voor realisatie Volvo Communication Toolbox.

Daniëlle van Eck, Project Manager Marketing Communications Toolbox, bij Volvo Trucks vat het als volgt samen: “Wij zijn ervan overtuigd dat we met de Communication Toolbox van Adnovate onze dealers op een zeer professionele, efficiënte en toekomstgericht manier ondersteunen. Wij brengen onze dealercommunicatie naar een hoger niveau en geven wij onze Europese regio’s de middelen om flexibel en regionaal relevant te kunnen communiceren met hun doelgroepen.”
In de woorden van Paul Broersen, algemeen directeur Adnovate: “Onze service is uitermate geschikt voor een situatie als bij Volvo Trucks omdat de Europese dealers nu vanuit één centraal Platform eenvoudig de beschikking hebben over alle communicatiematerialen die zij willen gebruiken bij het creëren van hun multimediale campagnes. Door het online toegankelijk maken van alle benodigdheden voor goede en relevante dealercommunicatie bereikt Volvo efficiency, merkconsistentie, snelheid en kostenbesparingen, op een betaalbare manier.”
Over Adnovate:
Adnovate, gestart begin 2001, is de grootste aanbieder op het gebied van geautomatiseerde marketingcommunicatie oplossingen in Nederland. Het biedt haar klanten een totaalpakket aan service en technologie waardoor zij in staat zijn het maximale te halen uit hun marketingcommunicatie-inspanningen tegen veel geringere kosten. Adnovate levert haar service, vaak in samenwerking met reclame- en mediabureaus, aan o.a. TomTom, Mitsubishi, Ford, HEMA, Kia, Yamaha, Praxis, Hays, AEGON, Valvoline, Manpower, Yacht, Philips, DAF en PLUS Retail.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.