Industry Wire

Geplaatst door OnGuard

OnGuard Academy: Hoe succesvol telefonisch om te gaan met debiteuren?

Nederhorst den Berg, 8 september 2016 OnGuard, marktleider in credit management software, organiseert op 22 september een interactieve sessie over hoe succesvolle telefoongesprekken met debiteuren tot stand komen. Deelnemers krijgen tijdens deze middag handvatten aangereikt hoe zij telefonisch debiteuren effectief kunnen benaderen voor het beste resultaat.

Rudolf Juliët, professional trainer en inspirator bij Spraakwater Sessies, verzorgt tijdens deze middag een inspirerende sessie waarbij interactie centraal staat. Onder het mom van: tijdens elk gesprek kan jij het verschil maken, presenteert Juliët de mogelijkheden voor het voeren van telefoongesprekken met debiteuren. Zo worden best practices gedeeld en gaat Juliët in op een geïntegreerde debiteurenaanpak: proces, resultaat en relatie. Met als doel het vertrouwen en de samenwerking met de klant te stimuleren en de betaling te versnellen.

Agenda
14:00 – 14:30 uur   Welkom
14:30 – 17:00 uur   Workshop Rudolf Juliet
17:00 – 18:00 uur   Afsluitende borrel

Aanmelden en locatie
De sessie vindt 22 september plaats in Villa Amalia te Baarn, Stationsplein 62. Deelname is gratis en bij Villa Amalia is voldoende gratis parkeergelegenheid. Registreren kan hier.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht