Drie miljoen groeigeld voor Billy Grace
AI-marketingbedrijf Billy Grace ontvangt een investering van drie miljoen euro om zijn diensten uit te rollen naar andere landen.
AI-marketingbedrijf Billy Grace ontvangt een investering van drie miljoen euro om zijn diensten uit te rollen naar andere landen.
Er is aandacht voor digitale soevereiniteit. Nederlandse en Europese politici willen meer succesvolle AI-bedrijven, maar doen weinig om dat te realiseren.
Naarmate kunstmatige intelligentie (AI) steeds verder doorbreekt in verschillende sectoren, staat ook de marketingwereld voor een transformatie. In deze talk
Webwinkels en merken trekken binnenkort grof de portemonnee om aandacht van de consument te kopen voor Black Friday en Sinterklaas. ‘Niet heel slim’, stelt AI-marketingbedrijf Billy Grace, ‘want vaak...
Online marketingcampagnes blijken bijna drie keer zoveel nieuwe klanten op te leveren, dan dat ze bestaande klanten activeren. Dat blijkt uit onderzoek van Billy Grace, dat duizenden online advertentiecampagnes...
De berg data blijft groeien. Marketeers zijn daarom vooral veel tijd kwijt met het analyseren van die data en minder met de creatieve of strategische kant.
Op welke manier veranderen AI-toestellen als Rabbit R1 (het gebruik van) digitale media? En hoe kunnen we ons daarop voorbereiden?
Alex Stil en Rob van Nuenen sluiten zich aan bij start-up Bill Grace als nieuwe angel investors.
AI kun je inzetten om je advertentiebudget zo efficiënt mogelijk in te zetten. De software Billy Grace werkt daarvoor met eigen tracking en attributie.
Kort voor de zomervakantie zijn een viertal nieuwe particuliere investeerders ingestapt bij e-commercestart-up Billy Grace uit Amsterdam.
Het jonge Nederlandse bedrijf Billy Grace rondt zijn eerste investeringsronde af. Vandaag lanceert het ook de software waarmee Shopify-winkels hun marketingbestedingen slim kunnen optimaliseren.