More artikelen

Zanox start affiliate marketing voor Groupon

Zanox moet het marktaandeel van Groupon in Nederland gaan uitbouwen door middel van affiliate marketing. Hiervoor zijn de twee spelers een exclusieve samenwerking aangegaan.

Nederlandse startup komt met online social happy hour

[Startup watch] Digibiertje past het principe van lokale dagaanbieders, zoals het bekende Groupon, wel op hele kleine schaal toe. Het initiatief belooft, wanneer er genoeg interesse is, een tweede gratis biertje.

‘Google komt met kortingssite’

Google Offers zou de naam zijn van een kortingssite die Google wil lanceren. Het zou gaan om een initiatief, gelijk aan Groupon, waarbij gebruikers die zich aanmelden, dagelijks een lokale aanbieding krijgen.

Groupon verkoopt aandelen voor 1 miljard dollar

Groupon verkoopt aandelen ter waarde van bijna 1 miljard dollar. Daarmee geeft de internationale kortingssite het signaal dat het niet te koop staat en nog even zelfstandig doorgroeit.

Groupon zoekt nieuwe, rijke investeerders

De internationale kortingssite Groupon is op zoek naar nieuw extern kapitaal. De waarde van het bedrijf is afgelopen jaar verdrievoudigd tot 3 miljard dollar. Google zou een van de belangstellende financiers zijn.

Ook Facebook stapt in location based advertising

Facebook kondigde gisteren Facebook Deals aan, een lokale advertentiedienst als onderdeel van Places. Hiermee richt het zich, na Boost van Google en LBS-diensten als Foursquare en Groupon, op lokale ondernemers.

Groupon: bier en manicures met korting

[Column] Er is op een bepaald moment altijd een aantal bedrijven die de aandacht van de grote techblogs volledig opslurpen. Dit jaar zijn dat Twitter, Facebook en Foursquare. Iedere scheet is nieuws. Tussen deze gevestigde namen is een belangrijke nieuwkomer opgestaan, de laatste talk of Silicon Valley. Een oud idee in een nieuw jasje, waar volgens analisten héél veel centen te verdienen zijn.

Groupon lanceert eerste nationale deal

Kortingssite Groupon, normaal bekend van dagelijkse deals toegespitst op de lokale markt, heeft zijn eerste nationale actie uitgezet in de Verenigde Staten. Een kortingbon, goed voor een korting van 25 dollar, wanneer er meer dan 50 dollar wordt uitgegeven bij kledingketen Gap, werd de eerste paar uren dat de actie liep, meer dan 10 keer per seconde gedownload.

Groupon na Europese uitrol nu ook in Japan en Rusland

De Amerikaanse kortingsite richt zijn pijlen nu ook op Japan en Rusland. Net als in Europa het geval was, gaat de site voor marktleiderschap door middel van overnames.