Resultaat Hi-Media weer in het zwart
Hi-Media buigt zijn verlies uit 2010 om een nettowinst van elf miljoen euro over afgelopen jaar. Het reclamenetwerk opent binnenkort zijn eigen adexchange.
Hi-Media buigt zijn verlies uit 2010 om een nettowinst van elf miljoen euro over afgelopen jaar. Het reclamenetwerk opent binnenkort zijn eigen adexchange.
Sanoma Media krijgt de display advertising op de site van SBS Nederland in handen. Het contract met Hi-Media is niet verlengd.
Reclamenetwerk Semilo neemt de Nederlandse activiteiten van Hi-Media over. Het van oorsprong Franse Hi-Media kan zelfstandig onvoldoende schaalgrootte realiseren om zich te wapenen tegen nog verdere daling van de...
Het Franse hoofdkantoor van reclamenetwerk Hi-Media koos de technologie van AppNexus om in Europa nieuwe diensten te kunnen bieden.
De Advertisingtak van Hi-Media groeide in het eerste hafljaar van 2011 met een fractie. De omzet nam met een procent toe tot 53,3 miljoen euro.
De omzetgroei van de Europese reclame-exploitant Hi Media staat stil. Het resultaat over het eerste kwartaal 2011 is even groot als dat van vorig jaar.
De ‘Europese Youtube’ Dailymotion moet geld gaan verdienen en vraagt reclamenetwerk Hi Media om in Nederland de exploitatie voor zijn rekening te nemen.
AdLink boekt over het tweede kwartaal, in de woorden van het moederbedrijf, "zeer teleurstellende" resultaten.