Meer Artikelen

Premium

Nieuwe afdeling Publicis voor digitale media

Het Franse marketingconcern Publicis opent een internationale divisie die adverteerders aansluiting biedt op digitale tv, sociale netwerken, mobiel internet, gaming en films.

Microsoft neemt belang in Publicis, verkoopt Razorfish

Microsoft neemt een belang van 3 procent in Publicis Groupe en verkoopt advertentiebureau Razorfish aan de Fransen. De bedrijven spraken af innig met elkaar samen te werken aan internetreclame voor een periode van vijf jaar.

‘Publicis de waarschijnlijke koper van Razorfish’

Het Franse Publicis kondigt mogelijk volgende week al aan dat het advertentiebureau Razorfish van Microsoft overneemt.

Premium

Publicis met overname steviger in zoekmachinereclame

Reclamebureau Publicis voegt met de overname van Performics een nieuwe loot aan zijn digitale marketing-stam toe.

Herstart voor interactieve tv-reclame

Voor het eerst sinds begin jaren negentig maakt de interactieve tv-reclame een herstart. De Franse advertentiegroep Publicis bedacht een commercial voor de Britse organisatie Depaul Trust, die zich bekommert om het lot van daklozen. De commercial is voorlopig alleen te zien op het interactieve tv-netwerk van de Britse stad Hull. De advertentiewereld is vooralsnog sceptisch.