Online advertenties preventief screenen op merkinbreuk: Nee, tenzij de screener tindert
Online advertenties voor namaakproducten liggen juridisch gevoelig: wie is er aansprakelijk? Wat platforms móéten en wat benadeelde merken kúnnen doen.
Online advertenties voor namaakproducten liggen juridisch gevoelig: wie is er aansprakelijk? Wat platforms móéten en wat benadeelde merken kúnnen doen.
Modemerk Tommy Hilfiger brengt in de VS een nieuwe lijn slimme of eigenlijk 'connected' kleding op de markt met Bluetooth ingebouwd.
Tommy Hilfiger heeft met MYTOMMY een nieuw loyaltyprogramma gelanceerd. Extra bijzonder is dat het er veel van weg heeft dat Nederland als pilotland wordt gebruikt. In het programma staat...
Tommy Hilfiger heeft in zeventien Europese landen een mobiele app uitgebracht met daarin shoppable Instagram-foto's, onder meer van de voorjaarscollectie het modemerk met topmodel Gigi Hadid ontwikkelde.
Tommy Hilfiger opent in Amsterdam een digital showroom voor zijn zakelijke klanten. Inkopers van de Bijenkorf bijvoorbeeld kunnen tot 75 procent tijd besparen aan het samenstellen van hun collecties...