Deel dit artikel
-

Tommy Hilfiger publiceert Europese mobiele app

Tommy Hilfiger heeft in zeventien Europese landen een mobiele app uitgebracht met daarin shoppable Instagram-foto’s, onder meer van de voorjaarscollectie het modemerk met topmodel Gigi Hadid ontwikkelde.

De app bevat namelijk, onder meer, de Instagramfeed van Tommy Hilfiger en die van TomyxGigi met daarnaast een knop ‘Koop dit’. Een constructie om de felbegeerde nauwe link tussen Instagram en e-commerce te leggen, buiten Insta zelf om want daar zou een link geld kosten.

Daarnaast geeft de app toegang tot het loyaltyprogramma Hilfiger Club, bevat hij een barcodes scanner om vanuit fysieke winkels online bestellingen te doen en een optie om verlanglijstjes te bouwen.

De techniek achter de Android- en iOS-app, een CMS en de appframeworks zelf, is ontwikkeld door Predictspring uit Californië.

Foto: danmarksdesignskole (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond