More artikelen

Vakprijs voor zoekmachinemarketing van Wehkamp.nl

Hoe beter het resultaat, hoe meer Wehkamp.nl besteedt aan zoekmachinemarketing. bGenius hielp het rendement van Nederlands grootste webwinkel met 8,7 procent vooruit, wat tot een budgetverhoging van 38 procent leidde.

Wehkamp lanceert online modeplatform op YouTube

Wehkamp heeft het nieuwe platform Fashion in Focus gelanceerd. Voor dit modeprogramma staan 40 filmpjes per seizoen gepland. Het nieuwe kanaal moet bezoekers naar de webshop van Wehkamp leiden.

Omzet Wehkamp en Create2fit stijgt 15 procent

De webwinkels van Wehkamp en Create2fit zagen de omzet afgelopen jaar met 14,8 procent toenemen. Inclusief het resultaat van financieel dienstverlener Lacent kwamen de verkopen uit op 488 miljoen euro.

Wehkamp-moeder neemt meederheidsbelang in Fonq.nl

Het moederbedrijf van Wehkamp, RFS Holland Holding, neemt een meerderheidsbelang in de online winkelketen Fonq.

Beter Bed verwacht online groei door samenwerking Wehkamp

Een strategische samenwerking met Wehkamp moet beddenkoning Beter Bed online meer centen opleveren. Een groot deel van het assortiment van Beter Bed wordt binnenkort verkocht in het online warenhuis.

Wehkamp.nl en zustersites groeien 12 procent

De omzet van Wehkamp.nl en zijn zustersites groeide afgelopen jaar met 12 procent tot 441 miljoen euro.

Wehkamp-applicatie roept wrevel concurrentie op

De mobiele applicatie van Wehkamp waarbij gebruikers in de winkel van een concurrent korting krijgen op een bestellingen bij Wehkamp, valt niet overal in goede aarde.

Berend van der Maat weg als directeur Wehkamp

Berend van der Maat vertrekt in maart als financieel directeur bij Wehkamp. Hij blijft aan als adviseur. Als reden worden ‘persoonlijke overwegingen’ gegeven.

Traditionele retailbedrijven veroveren webwinkeltop

De klassieke retailbedrijven verwerven een steeds sterkere positie als webwinkel. Naast de pure online spelers als Wehkamp en Bol.com, prijken bedrijven als Albert Heijn, HEMA en Kruidvat in de top 100 van Nederlandse webwinkels.

Wehkamp sleept Usability Award in de wacht

De website van Wehkamp is woensdag voor de derde keer gekroond met de Usability Award.

Oscar Diele verlaat TomTom voor Spil Games

Na een geschiedenis bij Wehkamp en Marktplaats zet Oscar Diele de volgende stap op zijn carrièrepad. Hij laat TomTom achter zich en stapt over naar Spil Games: “Spil Games is puur online. Bij TomTom heb ik dat een beetje gemist.”

KPN-baas Scheepbouwer koopt Wehkamp

[VIDEO] KPN-baas Ad Scheepbouwer neemt samen met twee andere investeerders een meerderheidsbelang in Wehkamp.nl.

E-mailmarketing van Wehkamp bekroond met prijs

Een e-mailmarketingactie heeft de Wehkamp een zilveren EMMA opgeleverd. Tijdens de zevende editie van de Nationale Email Marketing Conferentie werd geen goud uitgereikt. Brons was er in overvloed voor ABN AMRO Hypotheken Groep, Essent B2B en Robeco Direct.

Wehkamp.nl winnaar Usability Award

De Tweede Kamer trekt aan het kortste eindje. Wehkamp.nl heeft dit jaar de prijs voor de meest gebruiksvriendelijke Nederlandse site, de Usability Award, gekregen. Dat maakte de organisatie van de prijs maandag bekend. Wehkamp ging in januari over op een compleet nieuwe vormgeving.

Wehkamp oogst kritiek nieuwe website

Wehkamp lanceert vandaag zijn nieuwe website en richt een aparte sectie in waarin het winkelend pubiek zijn gal en complimenten kwijt kan. De kritieken die het bedrijf daarmee oogst gaan terug naar de sitebouwer ter overweging. Ongeacht de uitkomst van die beraadslagingen verschijnen de positieve en negatieve reacties paginagroot in De Telegraaf en Metro.