BFF Trading ging van scepsis naar het omarmen van online kanalen
BFF Trading ging in korte tijd van scepsis naar een enorm positieve impact door online zichtbaarheid.
BFF Trading ging in korte tijd van scepsis naar een enorm positieve impact door online zichtbaarheid.
In deze collectie presenteren verschillende digitale bureau’s hun cases. Er wordt in detail gekeken naar hoe deze cases tot stand kwamen.
In deze collectie bundelen we de beste cases van diverse agencies. Er wordt in detail gekeken naar hoe deze cases tot stand kwamen.
La Place zocht een partner om zowel hun app als website te vervangen. De wens? Een eigentijdser design en een […]
De luxe Dormio Resorts & Hotels kun je vinden op toeristische toplocaties binnen Europa. Recent heeft Snakeware met behulp van […]
Agency case: Fabrique geeft Avis een flinke update
Enorme datasets behapbaar en stijlvol maken, daar leven ze bij Clever Franke van op. In opdracht van Global SNS Bank maakte zij een digitale wereldkaart.
Alle conventies mochten de deur uit. Een nieuw merk en een compleet nieuw digitaal landschap. Code D’azur ging de uitdaging aan.
Digitaal muziektheater HYMN ontstond tijdens Corona. Voor Momkai een voorbeeld van vanaf het begin meedenken en zoeken naar betekenis voor de gebruikers.
Met beleving zorgen voor conversie, dat is de strategie van Build in Amsterdam. Bij het platform voor avonturenreizen Land of Ride is dat zeker het geval.
Ontwerpbureau Clever°Franke ontwikkelde een innovatief digitaal platform voor Aker. Het platform ondersteunt boeren bij precisielandbouw en zet drones en slimme technologieën in voor het monitoren van de gewassen. We kijken achter de schermen van het prijswinnende project van Aker, dat net uitgroepen is tot ‘Chicago’s top 50 Startups to Watch in 2018’.
De Nederlandse designstudio’s Studio Puckey en Moniker hebben een WebVR-ervaring ontwikkeld bij ‘Tonite’, een nummer van de Amerikaanse band LCD Soundsystem. Met het nummer won de band afgelopen maand een Grammy in de categorie ‘Best Dance Recording’.