Kan een app het gedrag van burgers veranderen en de maatschappij verbeteren?
Rotterdam is een stad waar iedereen zich veilig moet kunnen bewegen en daar hoort seksuele straatintimidatie niet bij. Als koplopergemeente […]
Rotterdam is een stad waar iedereen zich veilig moet kunnen bewegen en daar hoort seksuele straatintimidatie niet bij. Als koplopergemeente […]
Dankzij de samenwerking met Yellowgrape realiseerde XXL Nutrition een omzetstijging van meer dan 45 procent. Ook nam het aantal nieuwe […]
Altares Dun & Bradstreet zag dat de kwaliteit van hun leads achteruit ging en hun leadgeneratie strategie minder opleverde. Samen […]
In deze video vertellen Joey Buys en Michael Oomen hoe zij samen een platform hebben ontwikkeld dat kan rivaliseren met de unieke ervaringen uit de winkel.
Begin 2022 bundelden landelijke bedrijven onder leiding van HMSHost, Bidfood en Heineken hun krachten om de uitdagingen van de krapte […]
Naïf Care verschoof de laatste jaren van een e-commerceplatform naar een contentplatform. Naïf is opgezet door twee jonge Nederlandse vaders, […]
In deze video legt Victor Visser uit hoe ze voor Boon Edam meer digitale klantwaarde mogelijk maken en gebruikers ontzorgen.
In deze video vertellen Steven Bodde en Leon Geerlink over de grote winst die zij hebben behaald door het gebruik van een RFM-analyse.
In 2020 is er vanuit Stanley een strategische keuze gemaakt om de business op Amazon Europa te versnellen en het […]
Creativiteit, passie, power en ambitie. Dat zijn de tools waarmee het Nederlandse sieradenmerk My Jewellery sinds 2011 internationaal aan de […]
Om dé fietsenzaak van Nederland te blijven in een sterk concurrerende markt, staat Fietsvoordeelshop voor de uitdaging om in te […]
De fysieke kunstbeurs TEFAF wordt ondersteund door een enorme hoeveelheid digitale processen. Deze processen moeten vlekkeloos verlopen om het aankoopproces […]
De Louwman Group beschikt over een enorme waaier aan uiteenlopende mobility producten in diverse sectoren. Van bekende automerken tot producten […]