More stories

‘Shopify is ideaal om in te spelen op een snel veranderende markt’

050media is een fullservicepartner voor online business. Het is gespecialiseerd in een volledig palet aan digitalmarketingservices én in het ontwikkelen […]

Emerce 100

‘Ons doel is over vijf tot tien jaar wereldmarktleider in e-commerce tooling te zijn’

Het Utrechtse Channable is hard op weg om wereldmarktleider voor onlinemarketing-enablement te worden. Sleutels daartoe: eersteklas software en een superantenne […]

Emerce 100

‘Om dit succes te vieren biedt rb2 nieuwe klanten een gratis discoverytraject aan’

De meeste developmentprojecten hebben twee dingen nodig: technische knowhow en implementatiepower. Cruciale factoren die bepalend zijn voor het succes van […]

Emerce 100

‘Wij bieden ieder bedrijf wereldwijd lokale fulfillment en levering via één platform’

Webwinkels kunnen over de hele wereld de concurrentie aan met lokale marktpartijen dankzij het toegankelijke, schaalbare fulfillmentplatform van Salesupply, vertelt […]

Emerce 100

‘Fysiek en e-commerce werken vaak nog te veel in silo’s’

Abovo Maxlead is met 230 medewerkers het grootste onafhankelijke marketing- en mediabureau van Nederland. Specialiteit: omnichannel marketing. “Veel bedrijven worstelen […]

Emerce 100

‘We hebben bewezen de groei van klanten te kunnen faciliteren’

Bleckmann is een expert in supply chain management met een sterke focus op e-commerce. In de afgelopen jaren heeft het […]

Emerce 100

‘Stop met campagnematig denken! De digitale wereld ontwikkelt zich continu.’

Digital agency Redkiwi uit Rotterdam wijst klanten de weg in het digitale landschap. “We zijn een van de laatste onafhankelijke […]

Emerce 100

‘Onze oplossing ondersteunt het hele CX-proces, van digital touchpoints tot supply chain’

Omnichannel heeft geleid tot versplintering van klantinformatie. De CX Suite van SAP combineert klantdata tot een integraal klantbeeld. Daarmee kunnen […]

Emerce 100

‘Het is belangrijk om zowel online als offline de shopbeleving te optimaliseren’

Uit onderzoek concludeert Klarna dat de grenzen tussen offline en online kanalen vervagen. “Het is voor retailers van levensbelang om […]

Emerce 100

‘Technologie zetten we slim in om een solide basis voor verdere groei te creëren’

Het is een onwaarschijnlijke transformatie: de voormalige Haarlemse koepelgevangenis is omgetoverd tot de hipste techcampus van het land. Het eveneens […]

Emerce 100

‘IT is een teamprestatie waarin je racet met een gezamenlijk purpose’

KPN heeft zich ontwikkeld van een telecomleverancier tot een robuuste ICT-speler in de zakelijke markt. Met een groep mensen met […]

Emerce 100

‘Stuur op feiten, niet op buikgevoel’

De workmanagementsoftware Teamleader Orbit biedt digital agencies een enorme voorsprong: een efficiënt gerund bureau, dat op elk moment weet wat […]

Emerce 100

‘We ontwerpen systemen, geen losse schermen’

Fabrique is niet zomaar een digital agency. Het bureau bestaat uit kunstenaars en ingenieurs. Al jaren heeft het opvallende klanten […]

Emerce 100

‘Ik ben kritisch: als het blijft bij wat er nu staat, doen we onszelf tekort’

Haal de 55 digitale talenten uit Freshheads en er blijft niets van het Tilburgse bureau over. Stuk voor stuk gaan […]

Emerce 100

‘Het lukt ons altijd de doelen van de klant nog scherper te stellen’

Effectieve marketing is een delicate kwestie. Hoe zorg je dat het juiste kanaal wordt ingezet en dat de boodschap goed […]

Emerce 100